Jer der har Brio regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

Rødhætte

LouiseVous skriver:

Det må vidst være en fejl. Har lige været ude og tjekke mit i skuret, og det har to lynlåse. Og der har jeg bestemt også kun oplevet ved de regnslag som de børn jeg har passet har haft samt dem min mor har haft i dp

Sødt af dig at tjekke det - tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Rødhætte

Mette&Alexander skriver:

Ja mit regnslag har du jo hørt om, kunne lige nu se at du skrev at dit var fra 2011, mit er jo fra 2007. Men skulle ikke tro at de lavede dem ringere med tiden tværtimod, men muligt.

Kan du ikke prøve at gå ned i butikken du har købt det i sin tid, og sige at du ikke forstår at dit kun har en 1 lånlås og har hørt at andre med brio regnslag har 2 lånlåse om de alle nu ser ud som dit, og få dem til at åbne en pakke op for at sammelligne, så får du da svart på om dit kunne have en fejl...

Det må jeg ha undersøgt.. Tror jeg køre ud med det imorgen

Anmeld

26. juni 2012

Rødhætte

LouiseVous skriver:

Det må vidst være en fejl. Har lige været ude og tjekke mit i skuret, og det har to lynlåse. Og der har jeg bestemt også kun oplevet ved de regnslag som de børn jeg har passet har haft samt dem min mor har haft i dp

Lille update: Jeg gik ud i butikken med regnslaget og ganske rigtigt, så var det en fabriksfejl så fik et nyt

Anmeld

26. juni 2012

Rødhætte

StineW79 skriver:

Vi har brio regnslag med myggenet i. Den har en lang lynlås, så man ka lyne den hele vejen rundt. Den har dog 2 låse, så man også ka lyne den feks i kun den ene side. Gir det mening? 

Hvis det du har kun har en lås, er det nok med vilje, der findes jo mange forskellige slags! Vh stine

Lille update: Jeg gik ud i butikken med regnslaget og ganske rigtigt, så var det en fabriksfejl så fik et nyt

Anmeld

26. juni 2012

Rødhætte

VIPpigen skriver:

Vi har brio regnslag og emmaljunga barnevogn.
Og vores regnslag har 2 lynlåse, så vi kan åbne den feks oppe hvor barnet sidder, men uden at dækket bliver vådt.

Hvor mange forskellige der findes ved jeg ikke. Men jeg ville da nok være ked af hvis den kun havde en...

Anmeld

26. juni 2012

Rødhætte

Mette&Alexander skriver:

Ja mit regnslag har du jo hørt om, kunne lige nu se at du skrev at dit var fra 2011, mit er jo fra 2007. Men skulle ikke tro at de lavede dem ringere med tiden tværtimod, men muligt.

Kan du ikke prøve at gå ned i butikken du har købt det i sin tid, og sige at du ikke forstår at dit kun har en 1 lånlås og har hørt at andre med brio regnslag har 2 lånlåse om de alle nu ser ud som dit, og få dem til at åbne en pakke op for at sammelligne, så får du da svart på om dit kunne have en fejl...

Anmeld

26. juni 2012

Rødhætte

Kofoed. skriver:

Jeg tager forbi nogle babyudstyrs butikker i morgen i håbet om, at købe sådan en, da det jo skulle regne på fredag...

Anmeld

26. juni 2012

Alexander&Lærke

Rødhætte skriver:

Jamen det var da dejligt så var det godt at du fik en debat om det her....

Anmeld

26. juni 2012

Rødhætte

Mette&Alexander skriver:

Jamen det var da dejligt så var det godt at du fik en debat om det her....

Ja baby.dk var endnu engang til stor hjælp - tak

Anmeld

26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Rødhætte skriver:

det var godt du kom ind med det! og dejligt at du bare ku få et nyt. vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.