Jer der har Brio regnslag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.605 visninger
23 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Rødhætte

Fik lige lidt inspiration fra et et andet indlæg. Jeg har et brio regnslag fra 2011 som der kun er en lynlås i. Synes det er underligt, og kom til at tænke på om det måske er en fabriksfejl?

Hvordan er jeres BRIO regnslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Rødhætte skriver:

Fik lige lidt inspiration fra et et andet indlæg. Jeg har et brio regnslag fra 2011 som der kun er en lynlås i. Synes det er underligt, og kom til at tænke på om det måske er en fabriksfejl?

Hvordan er jeres BRIO regnslag?

Det regnslag til barnevogn, ikk ?
Hva mener du med én lynlås? Vi er enige om det er regnslag med net i, ikke?

Anmeld

20. juni 2012

Rødhætte

LouiseVous skriver:

Det regnslag til barnevogn, ikk ?
Hva mener du med én lynlås? Vi er enige om det er regnslag med net i, ikke?

Det er et regnsalg til barnevogn (jeg har en emmeljungavogn, men den passer også dertil) og ja det er det med indbygget net.

Der er kun en lynlås i min - det vil sige at sidder min søn eks. op i vognen og det regner, så bliver jeg nødt til at lyne op helt ned fra den ene siden af barnevognen og helt ned til den anden, så der slet ikke bliver dækket over slaget på vognen (lidt svært at beskrive, men håber du forstår). 

Kan godt se at jeg kunne have beskrevet det bedre

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har brio regnslag med myggenet i. Den har en lang lynlås, så man ka lyne den hele vejen rundt. Den har dog 2 låse, så man også ka lyne den feks i kun den ene side. Gir det mening? 

Hvis det du har kun har en lås, er det nok med vilje, der findes jo mange forskellige slags! Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

Rødhætte

StineW79 skriver:

Vi har brio regnslag med myggenet i. Den har en lang lynlås, så man ka lyne den hele vejen rundt. Den har dog 2 låse, så man også ka lyne den feks i kun den ene side. Gir det mening? 

Hvis det du har kun har en lås, er det nok med vilje, der findes jo mange forskellige slags! Vh stine

Jeg forståer Kan bare ikke forstå hvorfor der kun er en lås i min, synes ikke det giver mening.. Men ja der er nok mange forskellige..

Anmeld

20. juni 2012

VIPpigen

Vi har brio regnslag og emmaljunga barnevogn.
Og vores regnslag har 2 lynlåse, så vi kan åbne den feks oppe hvor barnet sidder, men uden at dækket bliver vådt.

Hvor mange forskellige der findes ved jeg ikke. Men jeg ville da nok være ked af hvis den kun havde en...

Anmeld

20. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Rødhætte skriver:

Det er et regnsalg til barnevogn (jeg har en emmeljungavogn, men den passer også dertil) og ja det er det med indbygget net.

Der er kun en lynlås i min - det vil sige at sidder min søn eks. op i vognen og det regner, så bliver jeg nødt til at lyne op helt ned fra den ene siden af barnevognen og helt ned til den anden, så der slet ikke bliver dækket over slaget på vognen (lidt svært at beskrive, men håber du forstår). 

Kan godt se at jeg kunne have beskrevet det bedre

Det må vidst være en fejl. Har lige været ude og tjekke mit i skuret, og det har to lynlåse. Og der har jeg bestemt også kun oplevet ved de regnslag som de børn jeg har passet har haft samt dem min mor har haft i dp

Anmeld

20. juni 2012

Alexander&Lærke

Ja mit regnslag har du jo hørt om, kunne lige nu se at du skrev at dit var fra 2011, mit er jo fra 2007. Men skulle ikke tro at de lavede dem ringere med tiden tværtimod, men muligt.

Kan du ikke prøve at gå ned i butikken du har købt det i sin tid, og sige at du ikke forstår at dit kun har en 1 lånlås og har hørt at andre med brio regnslag har 2 lånlåse om de alle nu ser ud som dit, og få dem til at åbne en pakke op for at sammelligne, så får du da svart på om dit kunne have en fejl...

Anmeld

20. juni 2012

Kofoed.

Jeg tager forbi nogle babyudstyrs butikker i morgen i håbet om, at købe sådan en, da det jo skulle regne på fredag...

Anmeld

22. juni 2012

Rødhætte

VIPpigen skriver:

Vi har brio regnslag og emmaljunga barnevogn.
Og vores regnslag har 2 lynlåse, så vi kan åbne den feks oppe hvor barnet sidder, men uden at dækket bliver vådt.

Hvor mange forskellige der findes ved jeg ikke. Men jeg ville da nok være ked af hvis den kun havde en...

Tak for svaret synes også det er underligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.