4 uger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

anynom

Kay skriver:

håber jeg også det er jo det bedste for baby

også selvom man godt kan blive utålmodig

men hun skal jo nok komme før eller siden... der er jo endnu ik et barn der er blevet inde i maven

Nej gudskelov og tak for det =D

Og jeg vil sige - 6% over snittet er ingenting, det er jo lige ved det er "fejlmarginen" til scanningerne =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Kay

JulieWH skriver:

Nej gudskelov og tak for det =D

Og jeg vil sige - 6% over snittet er ingenting, det er jo lige ved det er "fejlmarginen" til scanningerne =)

ja... tænker jeg også...

Anmeld

20. juni 2012

crille

Uhhh uh uh.. Du har fået svar tænker jeg, så jeg vile hellere kommentere på at moderkagen har flyttet sig.. Jubiiiiiiii...  

Anmeld

20. juni 2012

Kay

crille skriver:

Uhhh uh uh.. Du har fået svar tænker jeg, så jeg vile hellere kommentere på at moderkagen har flyttet sig.. Jubiiiiiiii...  

jeps har også lavet en tråd tidligere i dag

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

har lidt gået hele dagen og tænkt over noget scannings jordmoderen sagde i dag... var jo til scanning for at se om moderkagen havde flyttet sig væk fra udgangen og det havde den...

hun målte så den lille og kom fem til at hun vejede 2361g og det var 6% mere end normalen...

og så nævnte hun noget om fødsel... og i den forbindelse sagde hun "om 4 ugers tid" som om hun forventede jeg føder om 4 uger... men om 4 uger der stadig 3 uger til termin....

andre der har fået sådan noget afvide? og var der evt rigtigt??

kan bare ik lige lade være med at gå og tænke over det

6%

Ja, ved mig skønnede de et helt kg forkert, så det er sku aldrig til at regne med

En ting er helt sikkert hvis hun er nervøs for babyen ville hun overvåge dig mere....

Måske hun lige tjekker en ekstra gang om fire uger 

MEN hvad gør de ved at moderkagen ikke er ved udgangen???? AH har forstået det

Anmeld

20. juni 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

6%

Ja, ved mig skønnede de et helt kg forkert, så det er sku aldrig til at regne med

En ting er helt sikkert hvis hun er nervøs for babyen ville hun overvåge dig mere....

Måske hun lige tjekker en ekstra gang om fire uger 

MEN hvad gør de ved at moderkagen ikke er ved udgangen????

moderkagen skal helst ikke være ved udgangen... for så spære den så man ikke kan føde

så det er godt den flyttede sig... for ellers skulle jeg havde KS

Anmeld

20. juni 2012

crille

Kay skriver:

jeps har også lavet en tråd tidligere i dag

Er lige kommet på og ved ikek om jeg når så mange indlæg her til aften, men hvor blev jeg glad for at se både gode nyheder fra dig og Tanja.. Skøøøøønt med glade og positive updates Dem kan man ikke få for mange af 

Anmeld

20. juni 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

moderkagen skal helst ikke være ved udgangen... for så spære den så man ikke kan føde

så det er godt den flyttede sig... for ellers skulle jeg havde KS

Havde forstået det, skulle bare lige vende det i mit hoved

Anmeld

21. juni 2012

Kay

crille skriver:

Er lige kommet på og ved ikek om jeg når så mange indlæg her til aften, men hvor blev jeg glad for at se både gode nyheder fra dig og Tanja.. Skøøøøønt med glade og positive updates Dem kan man ikke få for mange af 

Anmeld

21. juni 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

Havde forstået det, skulle bare lige vende det i mit hoved

oki tror også jeg fik skrevet det lidt snørklet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.