4 uger??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.530 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juni 2012

Kay

har lidt gået hele dagen og tænkt over noget scannings jordmoderen sagde i dag... var jo til scanning for at se om moderkagen havde flyttet sig væk fra udgangen og det havde den...

hun målte så den lille og kom fem til at hun vejede 2361g og det var 6% mere end normalen...

og så nævnte hun noget om fødsel... og i den forbindelse sagde hun "om 4 ugers tid" som om hun forventede jeg føder om 4 uger... men om 4 uger der stadig 3 uger til termin....

andre der har fået sådan noget afvide? og var der evt rigtigt??

kan bare ik lige lade være med at gå og tænke over det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Tullepoder

Bom bom, det kan være at fordi hun er 6% større, at man holder lidt ekstra øje med dig, så hun ikke bliver for stor. Plus at 3 uger før termin, ikke betegnes som for tidlig født.

Men jeg ville kontakte jordemoderen, for at få forvirringen ad vejen.

Held og lykke og

Anmeld

20. juni 2012

Tullepoder

Bom bom, det kan være at fordi hun er 6% større, at man holder lidt ekstra øje med dig, så hun ikke bliver for stor. Plus at 3 uger før termin, ikke betegnes som for tidlig født.

Held og lykke og

Anmeld

20. juni 2012

Kay

Tullepoder skriver:

Held og lykke og

jeg høre lige jm når jeg skal der op næste gang... for skal ik scannes igen... så tror ik de holder øje som sådan...

Anmeld

20. juni 2012

anynom

Kay skriver:

har lidt gået hele dagen og tænkt over noget scannings jordmoderen sagde i dag... var jo til scanning for at se om moderkagen havde flyttet sig væk fra udgangen og det havde den...

hun målte så den lille og kom fem til at hun vejede 2361g og det var 6% mere end normalen...

og så nævnte hun noget om fødsel... og i den forbindelse sagde hun "om 4 ugers tid" som om hun forventede jeg føder om 4 uger... men om 4 uger der stadig 3 uger til termin....

andre der har fået sådan noget afvide? og var der evt rigtigt??

kan bare ik lige lade være med at gå og tænke over det

Jeg tror det er fordi om fire uger så er du forbi 37+0 og så betegnes det som værende indenfor termin

Anmeld

20. juni 2012

Kay

JulieWH skriver:

Jeg tror det er fordi om fire uger så er du forbi 37+0 og så betegnes det som værende indenfor termin

oki... hun lød bare som om hun forventer jeg føder om 4 uger... så blev lidt forvirret...

både min mor og manden hørte det også og har lige som mig tænkt over det i dag...

ik at det gør noget hvis hun kommer før termins datoen...

Anmeld

20. juni 2012

anynom

Kay skriver:

oki... hun lød bare som om hun forventer jeg føder om 4 uger... så blev lidt forvirret...

både min mor og manden hørte det også og har lige som mig tænkt over det i dag...

ik at det gør noget hvis hun kommer før termins datoen...

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan hun har sagt det, men jeg kan love dig for at de ikke kan komme med kvalificerede bud på hvornår folk skal føde (selvom det sikkert kunne være rart) =D Men ellers så prøv at give dem et kald i morgen og spørg

Anmeld

20. juni 2012

Kay

JulieWH skriver:

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan hun har sagt det, men jeg kan love dig for at de ikke kan komme med kvalificerede bud på hvornår folk skal føde (selvom det sikkert kunne være rart) =D Men ellers så prøv at give dem et kald i morgen og spørg

naaa.. så vigtigt er det ik bare mig der undre mig...

tænkte også det var lidt vovet af hende at sige sådan... men de har ved md. snakket om at jeg måske var længere henne... men de ville ik flytte terminen...

så nu må vi se

Anmeld

20. juni 2012

anynom

Kay skriver:

naaa.. så vigtigt er det ik bare mig der undre mig...

tænkte også det var lidt vovet af hende at sige sådan... men de har ved md. snakket om at jeg måske var længere henne... men de ville ik flytte terminen...

så nu må vi se

Det er jo det =)

Håber i hvert fald du føder så tæt på termin som muligt - og helst ikke efter =D

Anmeld

20. juni 2012

Kay

JulieWH skriver:

Det er jo det =)

Håber i hvert fald du føder så tæt på termin som muligt - og helst ikke efter =D

håber jeg også det er jo det bedste for baby

også selvom man godt kan blive utålmodig

men hun skal jo nok komme før eller siden... der er jo endnu ik et barn der er blevet inde i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.