Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm... altså med et hcg niveau på 2 i uge 13 såååå tænker jeg du ikke er gravid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mængden af HCG varierer meget og ligger som regel mellem 10 - 100 mIU/ml på 28. dagen.
Kilde: MinMave.dk
ekebiv skriver: det lyder også mystisk for så lidt Hcg "burde" de fleste g teste slet ikke kunne spore. Jeg har dog stået med både en "gravid" clearblue digital og strimmelteste der var positive med et Hcg tal på 13 så de er ret følsomme.
det lyder også mystisk for så lidt Hcg "burde" de fleste g teste slet ikke kunne spore. Jeg har dog stået med både en "gravid" clearblue digital og strimmelteste der var positive med et Hcg tal på 13 så de er ret følsomme.
Ja, der burde bare ikke være tale om en graviditet, hvis hCG-tallet er under 10 :/
MorDk skriver: Hmm... altså med et hcg niveau på 2 i uge 13 såååå tænker jeg du ikke er gravid?
11 uge*
- Men nej, jeg tænker også det er ret urealistisk
Det betyder du desværre ikke er gravid.
Nogle test er meget følsomme,men jeg tænker der nærmere er tale om skyggestreger,end rigtige streger på dine test.
Har du billeder af dem?
Miiaah skriver: Ja, der burde bare ikke være tale om en graviditet, hvis hCG-tallet er under 10 :/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128