Kan nogen give en forklaring? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

994 visninger
15 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Miiaah

Jeg bliver lige nød til at spørge... Hvorfor pokker har jeg testet tre svagt positive graviditetsteste, når min blodprøve siger, at hCG niveauet kun er på 2?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

NatashaL92

uhmm måske du ikk er så langt henne?

Anmeld

20. juni 2012

Miiaah

NatashaL92 skriver:

uhmm måske du ikk er så langt henne?

Arh, hvis jeg skulle være gravid, burde jeg være i 11 uge imorgen, så

Anmeld

20. juni 2012

La´chrissen

Miiaah skriver:

Jeg bliver lige nød til at spørge... Hvorfor pokker har jeg testet tre svagt positive graviditetsteste, når min blodprøve siger, at hCG niveauet kun er på 2?

Det ka være ægget lige har nået at sætte sig fast og du så har aborteret for hvis du skulle være så langt henne virker det forkert. men hvad siger din læge??

Anmeld

20. juni 2012

Miiaah

La´chrissen skriver:

Det ka være ægget lige har nået at sætte sig fast og du så har aborteret for hvis du skulle være så langt henne virker det forkert. men hvad siger din læge??

Min læge har ikke bekræftet noget - jeg bestiller en tid hos hende igen om et par uger, hvis jeg stadig ikke har fået menstruation

Det er bare frustrerende...

Anmeld

20. juni 2012

Camilla30

Miiaah skriver:

Jeg har fået at vide, at en blodprøve altid taler sandt, dvs. mere sandt end graviditets og jeg tænker, at et HCGniveau på 2 i uge 11 lyder fuldstændig urealistisk hvorfor jeg forestiller mig, at forklaringen må være, at du ikke er gravid - men jeg er jo ikke læge!

Anmeld

20. juni 2012

Miiaah

Camilla30 skriver:

Jeg har fået at vide, at en blodprøve altid taler sandt, dvs. mere sandt end graviditets og jeg tænker, at et HCGniveau på 2 i uge 11 lyder fuldstændig urealistisk hvorfor jeg forestiller mig, at forklaringen må være, at du ikke er gravid - men jeg er jo ikke læge!

Ja, det er også min konklusion

Det undrer mig bare rigtig meget, at jeg så har testet positvt tre gange :p

Anmeld

20. juni 2012

La´chrissen

Miiaah skriver:

Min læge har ikke bekræftet noget - jeg bestiller en tid hos hende igen om et par uger, hvis jeg stadig ikke har fået menstruation

Det er bare frustrerende...

ja det kan jeg da godt forstå, måske kroppen bare driller lidt når du går og venter.

Anmeld

20. juni 2012

ekebiv

Miiaah skriver:

det lyder også mystisk for så lidt Hcg "burde" de fleste g teste slet ikke kunne spore. Jeg har dog stået med både en "gravid" clearblue digital og strimmelteste der var positive med et Hcg tal på 13 så de er ret følsomme.

Anmeld

20. juni 2012

Princesspigen

Miiaah skriver:

håber det bedste for dig ihværtifal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.