:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. august 2012

MissMaria

Bøllen skriver:

Savlesmække .. stk 25 - 3 stk 65

lavet i bomuldsstof med vådligger lagen på bagsiden

Spisesmække med tisselagen på bagsiden

stk 40 kr

Spisesmækkerne - er det 2 for 65 ? Og er det incl porto, eller hvis det er pp, hvad bliver den så ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

bøllen

Vidunderligeunger skriver:

de her 7 vil jeg gerne købe.. kan jeg evt få den sidste som vil koste 25 med i en samlet pris af f.eks 140 for alle 7? vil også gerne købe de to spisesmække

Hejsa

Jeg kan desværre ikke klare den tyrkise med blå stjerne. Har ikke mere af stoffet. Men de andre kan jeg lave.

Kan ikke lave prisen billigere end 65 for 3 stk. 

Anmeld

6. august 2012

bøllen

MissMaria skriver:

Spisesmækkerne - er det 2 for 65 ? Og er det incl porto, eller hvis det er pp, hvad bliver den så ?

Spisesmækkene koster 40 kr stk pp - vil gætte på Porto er 13 som bpost

Anmeld

6. august 2012

Vidunderligeunger

Bøllen skriver:

Hejsa

Jeg kan desværre ikke klare den tyrkise med blå stjerne. Har ikke mere af stoffet. Men de andre kan jeg lave.

Kan ikke lave prisen billigere end 65 for 3 stk. 

jamen så passer det jo med 6 for 130.. og så de to andre oveni.. 

Anmeld

6. august 2012

bøllen

Kan de tåle tumbler så og hvor lang er modellem der er længst? Her er vi rigtig glade for de lange modeller som hagesmæk og med knaplås, men der findes ikke mange mange muligheder og jeg syntes faktisk de er pænt dyre.. Behøver nu ikke at være plastik på bagsiden, hvis bare stoffet er lidt tykt.

de er super fine mange af de stoffer du har valgt  

Med tisselagen på bagsiden kan jeg ikke anbefale tørretumbler, da det ødelægger gummiet ( dermed effekten )

De alm savlesmække er alm stk - spisesmækkene er 37 i længden. Vil sige de blive for store til at gå rundt med.

Stoffet i sig selv vil ikke være tykt nok, så skal der noget andet på bagsiden istedet for tisselagen. Der er frotte på den ene side mod barnet , så de er dejlige bløde

Anmeld

6. august 2012

crille

Bøllen skriver:

Med tisselagen på bagsiden kan jeg ikke anbefale tørretumbler, da det ødelægger gummiet ( dermed effekten )

De alm savlesmække er alm stk - spisesmækkene er 37 i længden. Vil sige de blive for store til at gå rundt med.

Vil man kunne vælge frit af stof til spisesmæk? Og er der særpris hvis man køber flere? 

Anmeld

6. august 2012

crille

crille skriver:

Vil man kunne vælge frit af stof til spisesmæk? Og er der særpris hvis man køber flere? 

Øv.. har lige målt min ynglings fra Pippi og den er 40 fra halsen og ned.. Så mener du 37 som mål på hele spisesmækken, bliver den ikke lang nok alligevel.. 

Anmeld

6. august 2012

bøllen

crille skriver:

Fik ikke svaret på det hele så har lige skrevet mere i forrige svar.

Nej det er ikke alt stoffet jeg har som er stort nok til spisesmække.

Men har andet du evt kan vælge imellem. Prisen er rimelig fast, med tisselagen da det er pænt dyrt. 

Anmeld

6. august 2012

bøllen

crille skriver:

Øv.. har lige målt min ynglings fra Pippi og den er 40 fra halsen og ned.. Så mener du 37 som mål på hele spisesmækken, bliver den ikke lang nok alligevel.. 

Altså fra under barnets hals eller fuld længde ??

Anmeld

6. august 2012

MissMaria

Bøllen skriver:

Spisesmækkene koster 40 kr stk pp - vil gætte på Porto er 13 som bpost

På side 1 - har du bare lidt længere nede skrevet 2 for 65..
Er porto 13 kr for 2 ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.