:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12.235 visninger
130 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

bøllen

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

bøllen

Er solgt

Anmeld

22. juni 2012

Angelspot

Bøllen skriver:

Savlesmække .. stk 25 - 3 stk 65

Spisesmække stk 35 kr 2 stk 65 kr

lavet i bomuldsstof med vådligger lagen på bagsiden

Hvor er de flotte

Er savlesmækkene også med 'vandtæt' bagside?? Har en dreng der savler meget! 

Hvor lang er den i halsen? Og er der en eller to trykknapper i låsedelen?

Anmeld

22. juni 2012

bøllen

Angelspot skriver:

Hvor er de flotte

Er savlesmækkene også med 'vandtæt' bagside?? Har en dreng der savler meget! 

Hvor lang er den i halsen? Og er der en eller to trykknapper i låsedelen?

Mange tak  ja de er VANDFAST  med gummi på bagsiden..

De er lavet efter alm pippi smække , der er 1 trykknap på dem

Anmeld

22. juni 2012

Angelspot

Bøllen skriver:

Mange tak  ja de er VANDFAST  med gummi på bagsiden..

De er lavet efter alm pippi smække , der er 1 trykknap på dem

Okay, vi har nemlig nogle fra Pippi, men han kan sagtens savle dem til så det går igennem. Og de er ellers ret kraftige i stoffet. Men han passer de hagesmække rigtig godt, så hvis de er lige så store, så vil jeg meget gerne bestille nogle. Hvad tager du for 4 og 5? Og hvad bliver portoen med B post?

Anmeld

22. juni 2012

bøllen

Angelspot skriver:

Okay, vi har nemlig nogle fra Pippi, men han kan sagtens savle dem til så det går igennem. Og de er ellers ret kraftige i stoffet. Men han passer de hagesmække rigtig godt, så hvis de er lige så store, så vil jeg meget gerne bestille nogle. Hvad tager du for 4 og 5? Og hvad bliver portoen med B post?

Dem her er lavet med tisselagen på bagsiden med den bløde del mod barnet  Så han skulle ikke blive våd på trøjen.

Prisen er 25 stk eller 3 stk 65 pp . Som er efter hvor mange. 3 stk kan sendes for 6 kr. og derefter stiger det til 13.

Anmeld

22. juni 2012

Angelspot

Bøllen skriver:

Dem her er lavet med tisselagen på bagsiden med den bløde del mod barnet  Så han skulle ikke blive våd på trøjen.

Prisen er 25 stk eller 3 stk 65 pp . Som er efter hvor mange. 3 stk kan sendes for 6 kr. og derefter stiger det til 13.

Jeg vil gerne købe 3 til at starte med og så reservere 3 til jeg får børnepenge. Kan det lade sig gøre?

Er det dem du har billeder af man kan købe eller kan man ønske noget stof i bestemte farver?

Anmeld

22. juni 2012

Angelspot

Jeg vil gerne købe 3 til at starte med og så reservere 3 til jeg får børnepenge. Kan det lade sig gøre?

Er det dem du har billeder af man kan købe eller kan man ønske noget stof i bestemte farver?

Anmeld

22. juni 2012

bøllen

Angelspot skriver:

Det kan det sagtens - jeg opdatere lige i morgen , er det ok ?

Der er nemlig lige røget en del på facebook - skal lige se hvor meget der er tilbage af stof. Smider billede ind i morgen, da der er for mørkt nu til at få et ordenligt lys

Anmeld

22. juni 2012

Angelspot

Bøllen skriver:

Det kan det sagtens - jeg opdatere lige i morgen , er det ok ?

Der er nemlig lige røget en del på facebook - skal lige se hvor meget der er tilbage af stof. Smider billede ind i morgen, da der er for mørkt nu til at få et ordenligt lys

Det er fint. Vil du citere mig når du lægger billeder ind, jeg er ikke så god til at huske at få det tjekket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.