Hvilket mærke bruger i i flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

felicity

enligmorkbh skriver:

Ja det fandt jeg ud af da jeg googlede det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

felicity

GUSO skriver:

Vi bruger kun didrikson det r intet mindre end en fantastisk Flyverdragt,.. Har aldrig oplevet et koldt eller vådt barn...

Anmeld

21. juni 2012

mor2100kbh

Ville gerne have en rød flyverdragt da den farve klæder min datter rigtig godt og det laves ikke i mange af mærkerne syntes jeg.

Men igen er det måske dumt med en lys farve...hmm det må jeg lige tænke over igen

Anmeld

21. juni 2012

dorthemus

enligmorkbh skriver:

Ville gerne have en rød flyverdragt da den farve klæder min datter rigtig godt og det laves ikke i mange af mærkerne syntes jeg.

Men igen er det måske dumt med en lys farve...hmm det må jeg lige tænke over igen

Molo forever Jeg elsker deres design og deres holdbarhed. Det er gennemtestet og holder bare....jeg er udflytterpædagog og har gennem tiden set MANGE flyverdragter og mange mærker er simpelthen for ringe.

Molo laver i øvrigt røde flyverdragter Runa havde en rød i 86 sidste vinter og jeg har købt endnu en rød til hende i 92...den er bare flot!

Anmeld

21. juni 2012

Nemesis

Pikku Myy skriver:

Er det et aktuelt tilbud? For så må du da meget gerne lige skrive et link

Med mindre du selvfølgelig har været helt i Sverige...

Jeg var helt i sverige :-) Fandt også bundgaard støvler til 300 svenske..

Deres voksentøj er også fabelagtigt.

:-) Sisse

Anmeld

21. juni 2012

PernilleogLouis

Vi har haft Reima, Hummel (den har vi haft flere gang), Ticket to Heaven - til næste år har jeg indtil videre købt en Ticket også har jeg planer om at jeg også vil prøve en Ver de Terre

Anmeld

21. juni 2012

Pikku Myy

Nemesis skriver:

Jeg var helt i sverige :-) Fandt også bundgaard støvler til 300 svenske..

Deres voksentøj er også fabelagtigt.

:-) Sisse

Øv, men godt for dig

Min søn havde en Didrikson i vinters, og jeg var meget tilfreds!! Derfor spørgsmålet

Anmeld

21. juni 2012

maria_wlt

22. juni 2012

mor2100kbh

dorthemus skriver:

Molo forever Jeg elsker deres design og deres holdbarhed. Det er gennemtestet og holder bare....jeg er udflytterpædagog og har gennem tiden set MANGE flyverdragter og mange mærker er simpelthen for ringe.

Molo laver i øvrigt røde flyverdragter Runa havde en rød i 86 sidste vinter og jeg har købt endnu en rød til hende i 92...den er bare flot!

Ja det er et af de få mærker jeg har set lave en rød.

Men det kan være jeg skal kigge nærmere på den så tak 

Anmeld

22. juni 2012

mor2100kbh

maria_wlt skriver:

Fra Tænk...

1:

Reima Tec Fargad

2:

Molo Polaris

3:

Minymo Vic08

4: 

Lego Tec Joel 617

5: 

Bilka Entry

Tak...det er dejligt når nogen gider dele.

Syntes et eller andet sted stadig den skal information burde være tilgængelig for alle og ikke kun dem der har råd til at betale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.