Hvilket mærke bruger i i flyverdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juni 2012

Mathilde

Vi købte hummel til Celina sidst på vinteren og satser på hun kan passe den igen nu til vinter. Den er rigtig lækker og varm

Den er ikke så stor i størrelsen som Reima, synes jeg ikke, men stadig til den store side. Celina har en i str. 92 og bliver 3år i næsten månede og den er fint stor til hende endnu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juni 2012

Mathilde

Har forresten også haft en Mikk-line som ekstra dragt og den har også været rigtig god. Bare meget stram i elastikken i benene, synes jeg... Altså lidt svær at få ud over støvlerne.... Men ellers god.

Anmeld

21. juni 2012

mor2100kbh

Månsson skriver:

Jeg har tænkt mig at købe en Reima.. Jeg syntes det er de bedste der findes og de eneste jeg har oplevet der holder vandet ude

Ja hun går jo i børnehave denne vinter så tænker også den skal kunne klare en lille smule mere end de andre 2 vintre.

Anmeld

21. juni 2012

L&V

enligmorkbh skriver:

Ja hun går jo i børnehave denne vinter så tænker også den skal kunne klare en lille smule mere end de andre 2 vintre.

Ligepræcis så ville jeg købe reima uden at blinke.. Jeg er i en bhv hvor vi har en udegruppe og der kan man bare se hvor vigtigt en go flyverdragt er og har ikke oplevet noget der er bedre en reima til at holde varm og tør

Anmeld

21. juni 2012

felicity

Didriksons og kun Didrikson ... det er bare bedst, vi har altid brugt dette produkt.

Didriksons er lidt store i størrelserne. er barnet str. 116 i alm. tøj skal men regne med at skulle bruge str. 110 i Didriksons

Anmeld

21. juni 2012

mor2100kbh

felicity skriver:

Didriksons og kun Didrikson ... det er bare bedst, vi har altid brugt dette produkt.

Didriksons er lidt store i størrelserne. er barnet str. 116 i alm. tøj skal men regne med at skulle bruge str. 110 i Didriksons

men det mærke kan ikke købes i dk eller?

Anmeld

21. juni 2012

felicity

enligmorkbh skriver:

men det mærke kan ikke købes i dk eller?

jo det kan det sagtens

Anmeld

21. juni 2012

mor2100kbh

felicity skriver:

jo det kan det sagtens

Ja det fandt jeg ud af da jeg googlede det 

Anmeld

21. juni 2012

Kamulla

enligmorkbh skriver:

Syntes ellers at Ticket2Heaven dumper i alle test?

det ved jeg intet om.. har haft dragten 2 år i streg uden problemer.. i år havde jeg ver de terre som er SUPER lækker 

Anmeld

21. juni 2012

GUSO

Vi bruger kun didrikson det r intet mindre end en fantastisk Flyverdragt,.. Har aldrig oplevet et koldt eller vådt barn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.