Emmaljunga ståbræt/søskendebræt (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

MorDk

Det bedste er at afprøve det inden..

Vi var RIGTIG meget i tvivl om hvad vi skulle dengang vi fik vores tæt på hinanden men vi har aldrig fortrudt at vi gjorde denne løsning frem for en tvillingevogn

Jeg er virkelig imod at købe en tvillingevogn.

For det første er vores søn i vuggestue ... og jeg er hjemme med lillesøster. For det andet så går vores søn rigtig meget. Jeg ønsker ikke at have en dreng på 3 år som er doven og ikke gider at gå fordi jeg har kørt ham rundt det meste af tiden! Han er 21 mdr. nu og bruger KUN klapvognen når vi skal på længere ture... ellers går han eller bruger sin løbecykel.

Ser tit 3-4 årige som sidder i klapvogn... og det kan jeg bare slet ikke have i min verden...

Smiler sååååå det ender nok med det ståbræt der.... for et søskendesæde kan man vidst ikke rigtig have på nitro'en (CityBag) tror ikke det holder...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MorDk skriver:

Men det skal jo helst passe til Nitro City (Emmaljunga)

Og vi har en klapvogn (og har købt en CityBag som skal klikkes på stellet) Så vi mangler ingen vogn  Ellers tak for tippet!

Det er dette ståbræt, jeg købte
http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/--tilbehoer/basson-staabraet/c-23/c-159/p-670
Det passer til de fleste vogne - og også Emmaljunga

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

PT skriver:

Det er dette ståbræt, jeg købte
http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/vogne-og-tilbe hoer/--tilbehoer/basson-staabraet/c-23/c-159/p-670
Det passer til de fleste vogne - og også Emmaljunga

Oki .... men må ned i butikken og se om jeg overhovedet skal have sådan et eller hvad *S*

Anmeld

20. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MorDk skriver:

Oki .... men må ned i butikken og se om jeg overhovedet skal have sådan et eller hvad *S*

God ide

Anmeld

20. juni 2012

1974

Cykel til at sætte på barnevogn hedder en medløber tro jeg ...
Den er super smart

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

1974 skriver:

Cykel til at sætte på barnevogn hedder en medløber tro jeg ...
Den er super smart

Har du et link eller billede?

Anmeld

21. juni 2012

1974

Jeg kan desværre ikke ligge et link ind
De har den i babysam

Anmeld

22. juni 2012

MorDk

1974 skriver:

Jeg kan desværre ikke ligge et link ind
De har den i babysam

Oki takker... vil kigge på det *S* Jeg har nemlig en Babysam lige her tæt på hvor jeg bor... *S*

Anmeld

22. juni 2012

spj

Er lidt i samme situation. Vores pige vil være 2,5 når lillebror kommer til september.
Jeg har det ligesom dig, at jeg ikke vil købe en søskendevogn. Både fordi vi har en rigtig god emmaljunga barnevogn, som jeg vil være rigtig ærgelig over ikke at skulle bruge mere, også fordi den store også skal lære at gå selv, så her vil de også kun være på de lange ture (fx en zoo tur) det vil være et problem.
Vores pige er rigtig god til at gå selv, så min tanke er også at det må være et ståbræt vi skal have, men har de samme overvejelser omkring det som dig.
Så følger lige lidt med i din tråd

Anmeld

22. juni 2012

Maja_4000

Du kan jo godt få søskendesæde til Nitro City , det kan bare først bruges når lillesøster er stor nok til klapvognsdelen
http://www.emmaljunga.com/dk/Tilbehor/Til_soskende /Soskendesaede-525.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.