Emmaljunga ståbræt/søskendebræt (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.460 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

MorDk

Vi overvejer at købe sådan et, men sys det ser en smule upraktisk ud også. Tænker bare... går man ikke vildt dårligt med sådan et ståbræt foran fødderne? Har set en del forældre der går i mange mærkelige stillinger for at undgå at sparke til brættet?!

Vi har en NitroCity men har købt en CityBag som lillesøster skal ligge i... og tænker at Storebror som vil være omkring 2 år kan benytte ståbrættet når jeg skal ud alene med ungerne...

Når vi begge er hjemme og skal ud kan storebror sidde i sin egen vogn. Har fået sådan en running-ting (3 hjul) Tror det vil fungere ok

Ønsker IKKE at købe tvillingevogn!

Nogle råd ellers?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

2babygirls

MorDk skriver:

Vi overvejer at købe sådan et, men sys det ser en smule upraktisk ud også. Tænker bare... går man ikke vildt dårligt med sådan et ståbræt foran fødderne? Har set en del forældre der går i mange mærkelige stillinger for at undgå at sparke til brættet?!

Vi har en NitroCity men har købt en CityBag som lillesøster skal ligge i... og tænker at Storebror som vil være omkring 2 år kan benytte ståbrættet når jeg skal ud alene med ungerne...

Når vi begge er hjemme og skal ud kan storebror sidde i sin egen vogn. Har fået sådan en running-ting (3 hjul) Tror det vil fungere ok

Nogle råd ellers?

Så en der havde sådan en af de der halve cykler tilkoblet hendes emmaljunga

Anmeld

20. juni 2012

1974

Det er ikke til at gå med det der ståbræt ....
Tro du og søn vil blive mere glad den cykel man kan sætte på barnevogn

Anmeld

20. juni 2012

De3Guldklumper

Hos os har ståbrættet været super lækkert især når du har en nitro for den kan du gå med som det passer dig pga sving hjulene

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

1974 skriver:

Det er ikke til at gå med det der ståbræt ....
Tro du og søn vil blive mere glad den cykel man kan sætte på barnevogn

What? Cykler???

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Pylle3 skriver:

Hos os har ståbrættet været super lækkert især når du har en nitro for den kan du gå med som det passer dig pga sving hjulene

Hmm... må afprøve den nede i butikken tror jeg.... er bare så bange for at lave en FEJLKØB....

Anmeld

20. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
MorDk skriver:

Nogle råd ellers?

Har du allerede købt den anden barnevogn?

Jeg har en lille søn på nu 4 mdr og den store bliver 3 i september.

Jeg havde først købt en Emmaljunga barnevogn, men jeg fik et problem, når vi skulle på længere ture, og den store også skulle sidde/ligge ned, så jeg købte denne
http://www.amazon.co.uk/Hauck-Duett-Tandem-Black/d p/B004LY3UDK

Den er helt fantastisk og jeg kan ikke anbefale den nok

Anmeld

20. juni 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
PT skriver:

Har du allerede købt den anden barnevogn?

Jeg har en lille søn på nu 4 mdr og den store bliver 3 i september.

Jeg havde først købt en Emmaljunga barnevogn, men jeg fik et problem, når vi skulle på længere ture, og den store også skulle sidde/ligge ned, så jeg købte denne
http://www.amazon.co.uk/Hauck-Duett-Tandem-Black/d p/B004LY3UDK

Den er helt fantastisk og jeg kan ikke anbefale den nok

Men ellers har jeg et helt nyt ståbræt til salg, der aldrig er brugt, hvis du ønsker at købe et billigere end i butikken

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

PT skriver:

Men ellers har jeg et helt nyt ståbræt til salg, der aldrig er brugt, hvis du ønsker at købe et billigere end i butikken

Men det skal jo helst passe til Nitro City (Emmaljunga)

Og vi har en klapvogn (og har købt en CityBag som skal klikkes på stellet) Så vi mangler ingen vogn  Ellers tak for tippet!

Anmeld

20. juni 2012

De3Guldklumper

MorDk skriver:

Hmm... må afprøve den nede i butikken tror jeg.... er bare så bange for at lave en FEJLKØB....

Det bedste er at afprøve det inden..

Vi var RIGTIG meget i tvivl om hvad vi skulle dengang vi fik vores tæt på hinanden men vi har aldrig fortrudt at vi gjorde denne løsning frem for en tvillingevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.