pepsi max afhængighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Clisolka

Kay skriver:

jeps det var bare af coca cola... og det tog et par uger... det er delvist koffeinen og sødestoffer/sukker kroppen har abstinenser efter... der er ik andet at gøre end at holde ud

Det svar på jeg tilslutte mig  Jeg var selv afhængig af Coca Cola efter en ferie for en del år tilbage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Kay

piap skriver:

et par uger nå men der er jo ikke andet for en at holde ud og holde ved min beslutning... ingen skal fortælle mig at jeg ikke kan

nej det er bare at fortælle dig selv du ik vil være lige som en nakoman... det hjalp mig...

Anmeld

20. juni 2012

Mother-love

Kender det alt for godt er der stadig. Mit problem ligger nok bare ikke så meget i koffein og sukker. Mit problem ligger nok nærmere i at jeg virkelig eeeeelllllsker smagen af cola og kan simpelthen bare næsten ikke drikke andet. Hader vand. Det eneste vand jeg kan komme i nærheden af hvis jeg er løbet tør for cola er nok saftevand.
Jeg har været stoppet i perioder nogle gange efterhånden så vil sige ca. To uger går der før kroppen begynder og slappe af igen. Og hovedepinen er klart fordi du ikke får sodavand.

For mit vedkomne stopper lysten til cola aldrig tror jeg. Deteneste tidspunkt i mit liv jeg ikke har haft lyst til cola var igennem min graviditet da jeg fik kvalme og kastede op af det fordi syreindholdet er for stort.

Men lysten til det kom væltene igen da jeg havde født.

Anmeld

20. juni 2012

Team Putte

piap skriver:

ja det er lige sådan jeg også havde det... men nu skulle det bare være slut og vand smager jo godt og man får slukket sin tørst maget bedre 

Nu drikker jeg stort set kun vand.. Synes søde drikke ikke slukker den tørst jeg har på samme måde som før

Jeg har så ½-liters flasker med vand liggende på køl så der ik er nogen undskyldning for ikke at drikke vand.. Det er ligeså nemt at tage en flaske vand som alt muligt andet

Anmeld

20. juni 2012

E.J.mor.

jeg har drukket pepsi max i mange år,og jeg skulle stoppe med det pga kostændring,troede virkelig at jeg skulle stille skoene,så slemt var det.

det tog 3 uger at komme igennem ( konstant hovedpine,sult,tørst,sukkertrang,humørsvingninger,hjertebanken.

her 9 uger efter jeg stoppet,tænker jeg da stadig på den engang imellem,men starter aldrig på den igen,pga den skade det har gjort indvendig.

Anmeld

22. juni 2012

piap

E.J.mor. skriver:

jeg har drukket pepsi max i mange år,og jeg skulle stoppe med det pga kostændring,troede virkelig at jeg skulle stille skoene,så slemt var det.

det tog 3 uger at komme igennem ( konstant hovedpine,sult,tørst,sukkertrang,humørsvingninger,hjertebanken.

her 9 uger efter jeg stoppet,tænker jeg da stadig på den engang imellem,men starter aldrig på den igen,pga den skade det har gjort indvendig.

skader indvendig puha jeg synes det er hårdt i dag og undvære min pepsi max vågnede enda i nat og tænkte på det  drak så ½ l vand og så var tanken heldigvis væk... men JEG skal igennem det her, vil ikke være afhængig af det.. men puha for nogle bivirkninger der er når må som.. min kære mand og datter har set helt andre sider af mig som de ALDRIG har set før....

Anmeld

22. juni 2012

Tona

piap skriver:

Puha jeg har / er godt nok afhængig af det... men i søndag (ja jeg ved ikke havd der skete) kl 20 drak jeg min sidste pepsi max. nok fordi min mand sagde til mig - du er jo lige så afhængig af det som nakomaner er af der dope  ja jeg har sku været ret afhængig af det i 2 år og nu skal de sku være slut..

men nu har jeg jo som sagt ikke drukket pepsi max siden i søndag men nu er jeg begyndt at få en rigtig træls hovdepine og alt i mig skrig tag så den pepsi max NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. men holder igen drikker vand, vand, vand, vand..

andre der har prøvet af være afhængig af det skidt og så taget en kold tyrker og fået det lige sådan??? og hvor langtid varede de symptomer ??? og hvornår havde I ikke lyst en cola mere/ ikke tænkte på det???

Det tog en tre uger for mig at få de trælse absti helt væk, men hovedpinen varede ikke ved i mere end ca max en uge tror jeg. Det blev bedre dag for dag hele tiden.

Jeg syntes at du er sej, og du skal bare holde ud  Hvis du holder fast nu er det hele overstået om max 3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.