pepsi max afhængighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.263 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

piap

Puha jeg har / er godt nok afhængig af det... men i søndag (ja jeg ved ikke havd der skete) kl 20 drak jeg min sidste pepsi max. nok fordi min mand sagde til mig - du er jo lige så afhængig af det som nakomaner er af der dope  ja jeg har sku været ret afhængig af det i 2 år og nu skal de sku være slut..

men nu har jeg jo som sagt ikke drukket pepsi max siden i søndag men nu er jeg begyndt at få en rigtig træls hovdepine og alt i mig skrig tag så den pepsi max NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. men holder igen drikker vand, vand, vand, vand..

andre der har prøvet af være afhængig af det skidt og så taget en kold tyrker og fået det lige sådan??? og hvor langtid varede de symptomer ??? og hvornår havde I ikke lyst en cola mere/ ikke tænkte på det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Kay

jeps det var bare af coca cola... og det tog et par uger... det er delvist koffeinen og sødestoffer/sukker kroppen har abstinenser efter... der er ik andet at gøre end at holde ud

Anmeld

20. juni 2012

babymus77

Har ikke prøvet det!! ELSKER pepsi max, men får det ikke skidt hvis jeg ikke får en:-)

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Før jeg blev gravid med thea, drak jeg let 2 L cola om dagen. Elsker Cola!!! 

Ku så lige pludselig ik drikke ting med kofain i. Så stoppede med at drikke cola, fra den ene dag til den anden. Havde nogle lidt trælse dage med hovedpine og ondt i maven, også gik det lige så stille i sig selv igen. 

Cola er jo ligesom kaffe og the fyldt med kofain og kroppen ska lige ha lidt tid til at rense ud. Flot at du holder stædigt ved!! Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

Tvillingemor80

Yeps - også med pepsi .- der gik 1½ uge ca.

Anmeld

20. juni 2012

piap

Kay skriver:

jeps det var bare af coca cola... og det tog et par uger... det er delvist koffeinen og sødestoffer/sukker kroppen har abstinenser efter... der er ik andet at gøre end at holde ud

et par uger nå men der er jo ikke andet for en at holde ud og holde ved min beslutning... ingen skal fortælle mig at jeg ikke kan

Anmeld

20. juni 2012

piap

Tvillingemor90 skriver:

Yeps - også med pepsi .- der gik 1½ uge ca.

puha... er sikker på at min krop får det meget bedre når jeg kommer på den anden siden af min afhængighed

Anmeld

20. juni 2012

Plysbjørnen

piap skriver:

Puha jeg har / er godt nok afhængig af det... men i søndag (ja jeg ved ikke havd der skete) kl 20 drak jeg min sidste pepsi max. nok fordi min mand sagde til mig - du er jo lige så afhængig af det som nakomaner er af der dope  ja jeg har sku været ret afhængig af det i 2 år og nu skal de sku være slut..

men nu har jeg jo som sagt ikke drukket pepsi max siden i søndag men nu er jeg begyndt at få en rigtig træls hovdepine og alt i mig skrig tag så den pepsi max NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.. men holder igen drikker vand, vand, vand, vand..

andre der har prøvet af være afhængig af det skidt og så taget en kold tyrker og fået det lige sådan??? og hvor langtid varede de symptomer ??? og hvornår havde I ikke lyst en cola mere/ ikke tænkte på det???

Jeps... Her er det bare Coca Cola i stedet for... Som Kay siger et par uger eller 3 og du er fri af afhængigheden...

Anmeld

20. juni 2012

Team Putte

piap skriver:

Jah men det var bare helt alm. cola og det er mega irriterende at have sådanne laster!!!

Hele min krop skreg oz efter cola og jeg havde hovedpine og en tørst der var svær at slukke med vand i 1-2 uger.. Det vigtigste er ikke at give efter for det kroppen kræver, for så har kroppen lært hvordan den skal få sit "fix" næste gang!

Hæng i! Det bliver sååååååh meget bedre på den anden side!

Anmeld

20. juni 2012

piap

Team Putte skriver:

Jah men det var bare helt alm. cola og det er mega irriterende at have sådanne laster!!!

Hele min krop skreg oz efter cola og jeg havde hovedpine og en tørst der var svær at slukke med vand i 1-2 uger.. Det vigtigste er ikke at give efter for det kroppen kræver, for så har kroppen lært hvordan den skal få sit "fix" næste gang!

Hæng i! Det bliver sååååååh meget bedre på den anden side!

ja det er lige sådan jeg også havde det... men nu skulle det bare være slut og vand smager jo godt og man får slukket sin tørst maget bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.