Gravid ! :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Anonym trådstarter

livhemdrup skriver:

Tillykke. Kender det kun alt for godt det med at vente. Det samme gør vi. Og syns tiden er meget laaaaaaang. Men jeg forsøger mig på at hækle i ventetiden. Måske du os ku finde en kreativ hobby til at slå tiden ihjel med

lyder som en god ide  

hvor langt er du henne ?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

er anonym da manden mener vi skal holde det hemmeligt lidt endnu fordi jeg ikke er mere end 5+1 .. 

men EJ hvor glæder jeg mig bare til at kunne sige det til ALLE, har bare lyst til at råbe det ud til alle

det er godt nok ikke det bedste planlagte tidspunkt, men er overlykkelig ! 

hvordan skal jeg dog få de næste 7 uger til at gå inden jeg skal til NF så jeg kan sige det til forældre osv. ?? nogen gode ideer, nu hvor den bette begynder i vuggestue, er der ikke så meget at give sig til der kan slå ventetiden ihjel  

har vedhæftet et billede, der er vist ingen tvivl  

Tillykke med det.. :-) 

Og syntes det er en god ide at holde det hemmeligt til i har været til NF, men ja man har bare lyst til at skrige det ud til alle. 

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Tillykke med det.. :-) 

Og syntes det er en god ide at holde det hemmeligt til i har været til NF, men ja man har bare lyst til at skrige det ud til alle. 

Tak skal du have camilla '

ja men der er bare så LANG tid til NF :/ øvøv.. og det hjælper ikke ligefrem når folk fra mandens familie spørger hele tiden om jeg er gravid .. og man bare skal "lyve om det" 

du er da også snart ved at være i mål (sikke en fin mave du har fået) 

Anmeld

20. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Tak skal du have camilla '

ja men der er bare så LANG tid til NF :/ øvøv.. og det hjælper ikke ligefrem når folk fra mandens familie spørger hele tiden om jeg er gravid .. og man bare skal "lyve om det" 

du er da også snart ved at være i mål (sikke en fin mave du har fået) 

Hehe, det kender jeg godt.. Da jeg lige var blevet gravid, så syntes jeg bare heller ikke det var fedt at sidde og lyve om det.  Men det er man jo nøs til, de tilgiver nok en i sidste ende alligevel.. 

Ja jeg er godt på vej derop af, det er dejligt.. Tusind tak 

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Hehe, det kender jeg godt.. Da jeg lige var blevet gravid, så syntes jeg bare heller ikke det var fedt at sidde og lyve om det.  Men det er man jo nøs til, de tilgiver nok en i sidste ende alligevel.. 

Ja jeg er godt på vej derop af, det er dejligt.. Tusind tak 

tja, man må vel bare bide det i sig, gjorde jeg ogsåførste gang  

vidste ikke du også var på baby.dk .. men det da hyggeligt med nogen men kender hehe.. 

nu må du altså lige holde tæt hvis du gætter dig til hvem jeg er .. hehe 

Anmeld

20. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

tja, man må vel bare bide det i sig, gjorde jeg ogsåførste gang  

vidste ikke du også var på baby.dk .. men det da hyggeligt med nogen men kender hehe.. 

nu må du altså lige holde tæt hvis du gætter dig til hvem jeg er .. hehe 

Hmm. Er lidt overrasket over du ved hvem jeg er... :-) 
men kan høre på det hele at du må kende mig, siden du ved hvem jeg er, med hensyn til mit billede osv.

Kan du ikke lige sende et brev til mig herinde, kunne da være hyggeligt at lige vide hvem du er.  

Anmeld

20. juni 2012

HeidiØ

Anonym skriver:

er anonym da manden mener vi skal holde det hemmeligt lidt endnu fordi jeg ikke er mere end 5+1 .. 

men EJ hvor glæder jeg mig bare til at kunne sige det til ALLE, har bare lyst til at råbe det ud til alle

hvordan skal jeg dog få de næste 7 uger til at gå inden jeg skal til NF så jeg kan sige det til forældre osv. ?? nogen gode ideer, nu hvor den bette begynder i vuggestue, er der ikke så meget at give sig til der kan slå ventetiden ihjel  

Spændende Tillykke! Glæder mig til at se hvem du er! Og kan godt forstå det er svært at holde inde!!

Anmeld

20. juni 2012

Mille A

Ej tillkke

Så skal vi have bebs på noglelunde samme tid.. Jeg er også i mellem uge 4-5 stykker måske mere.. (har fået henvisning til ultralyd næste torsdag)

Stort tillykke..

Anmeld

20. juni 2012

Camillos

Anonym skriver:

stort tillykke.. 

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

OktoberMor skriver:

Hmm. Er lidt overrasket over du ved hvem jeg er... :-) 
men kan høre på det hele at du må kende mig, siden du ved hvem jeg er, med hensyn til mit billede osv.

Kan du ikke lige sende et brev til mig herinde, kunne da være hyggeligt at lige vide hvem du er.  

må jeg ikke for manden endnu  

men skal nok sige til når jeg må for ham  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.