Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er anonym da manden mener vi skal holde det hemmeligt lidt endnu fordi jeg ikke er mere end 5+1 ..
men EJ hvor glæder jeg mig bare til at kunne sige det til ALLE, har bare lyst til at råbe det ud til alle !
det er godt nok ikke det bedste planlagte tidspunkt, men er overlykkelig !
hvordan skal jeg dog få de næste 7 uger til at gå inden jeg skal til NF så jeg kan sige det til forældre osv. ?? nogen gode ideer, nu hvor den bette begynder i vuggestue, er der ikke så meget at give sig til der kan slå ventetiden ihjel
har vedhæftet et billede, der er vist ingen tvivl
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Spændene, stort tillykke! Hva fik tiden til at gå med før du fik den første?? Vh stine
Ihhh tillykke med graviditeten ♥
StineW79 skriver: Spændene, stort tillykke! Hva fik tiden til at gå med før du fik den første?? Vh stine
Tak !
der havde jeg arbejde, og gik i skole, der er sommerferie, så glæder mig bare til august hvor skolen begynder igen ;D
MorDk skriver: Ihhh tillykke med graviditeten ♥
tillykke
Anonym skriver: er anonym da manden mener vi skal holde det hemmeligt lidt endnu fordi jeg ikke er mere end 5+1 .. men EJ hvor glæder jeg mig bare til at kunne sige det til ALLE, har bare lyst til at råbe det ud til alle ! det er godt nok ikke det bedste planlagte tidspunkt, men er overlykkelig ! hvordan skal jeg dog få de næste 7 uger til at gå inden jeg skal til NF så jeg kan sige det til forældre osv. ?? nogen gode ideer, nu hvor den bette begynder i vuggestue, er der ikke så meget at give sig til der kan slå ventetiden ihjel har vedhæftet et billede, der er vist ingen tvivl
Tillykke. Kender det kun alt for godt det med at vente. Det samme gør vi. Og syns tiden er meget laaaaaaang. Men jeg forsøger mig på at hækle i ventetiden. Måske du os ku finde en kreativ hobby til at slå tiden ihjel med
Frk-Lotusblomst skriver: Stort tillykke. :-) Ventetiden er rigtig lang. :-) men lige pludselig er tiden gået:-)Held og lykke med den lille februarblob .
Stort tillykke. :-) Ventetiden er rigtig lang. :-) men lige pludselig er tiden gået:-)Held og lykke med den lille februarblob .
mange tak skal du have
frk andreasen skriver: tillykke
Tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128