Det er ALTID fedt at lærer et nyt ord!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

MorDk

B&J skriver:

Jaa uhha der gør man godt nok mange ting men han gør også noget for sin mor...

en dage ude ved sandkassen kom en kæmpe edderkop og jeg kan heller ikke slå dem ihjel fordi ejg er så bange så sagde jeg se den søde edderkop daniel den skal dø dø siger han dø og hopper på den JUBII han har redet sin mor stor dreng

Hmm... ok... ja det sys jeg jo er forkert. Men det sådan I gør.

Jeg vil ikke have at vores dreng tramper på edderkopper eller behandler dyr dårligt. De eneste han må baske nogen er MYG!

Og jeg vil ikke have han skal sige at dyrene skal DØ

Edderkopper gør ikke noget... Den er ude i naturen og der har den ret til at være. Er den inde i dit hjem kan du vælge at slå den ihjel eller sætte den udenfor. Jeg vælger det sidste...

Men han gjorde i go mening... MEN han har lært det fra dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

B&J

MorDk skriver:

Hmm... ok... ja det sys jeg jo er forkert. Men det sådan I gør.

Jeg vil ikke have at vores dreng tramper på edderkopper eller behandler dyr dårligt. De eneste han må baske nogen er MYG!

Og jeg vil ikke have han skal sige at dyrene skal DØ

Edderkopper gør ikke noget... Den er ude i naturen og der har den ret til at være. Er den inde i dit hjem kan du vælge at slå den ihjel eller sætte den udenfor. Jeg vælger det sidste...

Men han gjorde i go mening... MEN han har lært det fra dig!

Nej det har han dog ikke det er noget han har lært af sin dagpleje mor og det er noget han gør med biller også og myr.... og små kryb... og ja det tænker jeg ikke så meget over så længe det er sådan nogle men hunde katte kaniner hamster og alle de slaks dyr jaa der er han sød kærlig osv.... men jaa det er vores mening

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

B&J skriver:

Nej det har han dog ikke det er noget han har lært af sin dagpleje mor og det er noget han gør med biller også og myr.... og små kryb... og ja det tænker jeg ikke så meget over så længe det er sådan nogle men hunde katte kaniner hamster og alle de slaks dyr jaa der er han sød kærlig osv.... men jaa det er vores mening

Ja det er det....

Anmeld

20. juni 2012

B&J

MorDk skriver:

Ja det er det....

Anmeld

20. juni 2012

Muffin_girl

MorDk skriver:

Igår aftes fik vi koldskål til dessert. Jeg sætter skålene på bordet og min søn tror straks han skal have morgenmad... "Mooormaaad Mooormaaad" Jeg fortæller ham at han ikke skal have morgenmad men Koldskål... Jeg går ud i køkkenet og pludselig høre jeg ham råber op flere gange: "Golgååååål Golgååååål" Hihi og han blev ved under hele "Koldskåls-seancen" *S* Det lyder bare så kært når han siger det...

Ville bare liiige dele det med jer ♥

Nåår hvor sødt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.