Det er ALTID fedt at lærer et nyt ord!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.632 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

MorDk

Igår aftes fik vi koldskål til dessert. Jeg sætter skålene på bordet og min søn tror straks han skal have morgenmad... "Mooormaaad Mooormaaad" Jeg fortæller ham at han ikke skal have morgenmad men Koldskål... Jeg går ud i køkkenet og pludselig høre jeg ham råber op flere gange: "Golgååååål Golgååååål" Hihi og han blev ved under hele "Koldskåls-seancen" *S* Det lyder bare så kært når han siger det...

Ville bare liiige dele det med jer ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

B&J

hihihihi jaa det er såå fedt når børn lære nye ord der er ikke noget bedre.. elsker min morgen tur med daniel for der ser han altid en kran masser af bliver snegle blad buske huse scooter (staves) cykler traktor ambulance, busser og de er ved at bygge ved vores sygehus så de bygger mænde bygger siger han så jo hele mundtøjet står ikke stille under den tur . det er fantastisk med ord

Anmeld

20. juni 2012

Solstrålebørn

MorDk skriver:

Igår aftes fik vi koldskål til dessert. Jeg sætter skålene på bordet og min søn tror straks han skal have morgenmad... "Mooormaaad Mooormaaad" Jeg fortæller ham at han ikke skal have morgenmad men Koldskål... Jeg går ud i køkkenet og pludselig høre jeg ham råber op flere gange: "Golgååååål Golgååååål" Hihi og han blev ved under hele "Koldskåls-seancen" *S* Det lyder bare så kært når han siger det...

Ville bare liiige dele det med jer ♥

Hvor sødt... min store pige siger også "golgååål"... 

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

B&J skriver:

hihihihi jaa det er såå fedt når børn lære nye ord der er ikke noget bedre.. elsker min morgen tur med daniel for der ser han altid en kran masser af bliver snegle blad buske huse scooter (staves) cykler traktor ambulance, busser og de er ved at bygge ved vores sygehus så de bygger mænde bygger siger han så jo hele mundtøjet står ikke stille under den tur . det er fantastisk med ord

Åhhh en herlig tur hihi...

Vores dreng ELSKER oghså bare kraner, biler, traktor, taxaer, ambulancer, brandbiler osv. HIHI .... Han bliver helt vildt og vinker til dem og "ævler løøøs"

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

Solstrålebørn skriver:

Hvor sødt... min store pige siger også "golgååål"... 

Smiler... det lyder bare sååå sødt!!!

Anmeld

20. juni 2012

B&J

MorDk skriver:

Åhhh en herlig tur hihi...

Vores dreng ELSKER oghså bare kraner, biler, traktor, taxaer, ambulancer, brandbiler osv. HIHI .... Han bliver helt vildt og vinker til dem og "ævler løøøs"

hihihihi jaaa det er fantastisk vi krydser finger her hjemme der skal være godt vejr lørdag selv om de lover regn for vi skal til dyrskue med traktor og dyr

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

B&J skriver:

hihihihi jaaa det er fantastisk vi krydser finger her hjemme der skal være godt vejr lørdag selv om de lover regn for vi skal til dyrskue med traktor og dyr

Uha det er et HIT!!!!

Krydser fingre for jer... Ellers på med regntøjet!!! *s*

Anmeld

20. juni 2012

B&J

MorDk skriver:

Uha det er et HIT!!!!

Krydser fingre for jer... Ellers på med regntøjet!!! *s*

jaa så skal vi passes ind med gummistøvler osv... for det skal daniel bare opleve tror han vil blive helt vild

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

B&J skriver:

jaa så skal vi passes ind med gummistøvler osv... for det skal daniel bare opleve tror han vil blive helt vild

Ja  Hvad gør man ikke for ens "Guld" *S*

Anmeld

20. juni 2012

B&J

MorDk skriver:

Ja  Hvad gør man ikke for ens "Guld" *S*

Jaa uhha der gør man godt nok mange ting men han gør også noget for sin mor...

en dage ude ved sandkassen kom en kæmpe edderkop og jeg kan heller ikke slå dem ihjel fordi ejg er så bange så sagde jeg se den søde edderkop daniel den skal dø dø siger han dø og hopper på den JUBII han har redet sin mor stor dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.