? ang. dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.410 visninger
19 svar
0 synes godt om
20. juni 2012

Nadia&Daniel

Har fået dagpenge i dag - hvorfor er de kommet i dag?? og er det for HELE juli??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

MortilElias2010

Nadia&Daniel skriver:

Har fået dagpenge i dag - hvorfor er de kommet i dag?? og er det for HELE juli??

Erh  Ja godt spørgsmål, de plejer at komme den sidste torsdag i måneden. Og vi har onsdag idag og ikke noget nær sidst på måneden  Ring til din fagforening og spørg hvad det er for penge du har fået udbetalt og for hvilken periode... 

Anmeld

20. juni 2012

Nadia&Daniel

MortilElias2010 skriver:

Erh  Ja godt spørgsmål, de plejer at komme den sidste torsdag i måneden. Og vi har onsdag idag og ikke noget nær sidst på måneden  Ring til din fagforening og spørg hvad det er for penge du har fået udbetalt og for hvilken periode... 

Ja, for tænker at beløbet ikke er særligt højt.. Tak for svar

Anmeld

20. juni 2012

Nadia&Daniel

MortilElias2010 skriver:

Der står dette på mithk.dk = Dagpengekort 28-05-2012 - 17-06-2012

Anmeld

20. juni 2012

MortilElias2010

Nadia&Daniel skriver:

Ja, for tænker at beløbet ikke er særligt højt.. Tak for svar

Nej det kunne jeg forstå på dit valg af smiley - den jublede ikke ligefrem  Det var så lidt. Dagpengeområdet er bare 

Anmeld

20. juni 2012

come2

Nadia&Daniel skriver:

Dem der er kommer er fra uge 21/22/23/24

De bliver altid udbetalt Lidt over en uge før tid.

Anmeld

20. juni 2012

Nadia&Daniel

come2 skriver:

Dem der er kommer er fra uge 21/22/23/24

De bliver altid udbetalt Lidt over en uge før tid.

Det vil sige her fra juni af?? er det bagud betalt eller er det fordi jeg blev ledig den 1. juni?? Tænker bare, at det er ikke nok til vores/mine udgifter, vist de skal betale regninger i 1-6. juni..

Anmeld

20. juni 2012

come2

Nadia&Daniel skriver:

Det vil sige her fra juni af?? er det bagud betalt eller er det fordi jeg blev ledig den 1. juni?? Tænker bare, at det er ikke nok til vores/mine udgifter, vist de skal betale regninger i 1-6. juni..

Du ahr fået så lidt fordi det kun er lidt af uge 22, 23 og 34 du har fået udbetalt for.

Det er bagud betalt. Men i dagpenge verdenen regner man ikke i måneder men i uger.

Dvs at du næste gang får for uge 25, 26, 27, 28, 29. Det er en 5 ugers udbetaling. Dem får du Udb den 1 Aug.

Anmeld

20. juni 2012

MortilElias2010

Nadia&Daniel skriver:

Så vil jeg formode at det skyldtes du blev ledig d. 1 juni umiddelbart  Men det må den anden skriver kunne svare på, hun virkede en kende mere velbevandret 

Anmeld

20. juni 2012

come2

Nadia&Daniel skriver:

Der sku stå 24*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.