Mallorca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

grinny

StineW79 skriver:

Ka huske at jeg tænkte at det ik var så dyrt, når man kiggede på hvor længe man var afsted. Men ka ik huske prisen. Vh stine

Okay, men mange tak for hjælpen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

babymus77

Vi har også været på Mallorca tre gange tidligere!! Elsker bare den ø!!! Alcudia med den lange strand er klart vores foretrukne;-) Påtænker at vise min nye (gamle) kæreste stedet, næste sommer.... Så skal alle vores børn med, og vi glæder os allerede;-) Der vil vores lille fælles dreng være 11 mdr;-) Rigtig go tur til den skønneste ø ;-)

Anmeld

20. juni 2012

Lykke:)

grinny skriver:

Ej hvor sjovt, vi skal nemlig bo på Lux

Har godt hørt det med de tyske turister, men jeg tror vi overlever det

Hvordan er byen ellers?

Det var noget af et tilfælde
- har i børn med? For der er en super god børneguide, som leger med børnene i løbet af dagen og aftenen! hun er SÅ sød - hvis det altså stadig er den samme

Jeg synes byen var okay der er UTROLIG mange souvenirbutikker, og vi oplevede ikke på noget tidspunkt, at de "rev fat i en" og ville have os med ind i butikken - og det synes jeg er dejligt!
Hvis i tager helt ned mod centrum er der også helt normale butikker og minder om en helt normal bymidte. Det jeg ellers godt kunne lide med Cala Ratjada er alle de smukke strande, som ligger smukt i en bugt.
Strandene er SÅ smukke og stenfri dernede

GLÆD jer!

Anmeld

20. juni 2012

grinny

BigBabyDream skriver:

Det var noget af et tilfælde
- har i børn med? For der er en super god børneguide, som leger med børnene i løbet af dagen og aftenen! hun er SÅ sød - hvis det altså stadig er den samme

Jeg synes byen var okay der er UTROLIG mange souvenirbutikker, og vi oplevede ikke på noget tidspunkt, at de "rev fat i en" og ville have os med ind i butikken - og det synes jeg er dejligt!
Hvis i tager helt ned mod centrum er der også helt normale butikker og minder om en helt normal bymidte. Det jeg ellers godt kunne lide med Cala Ratjada er alle de smukke strande, som ligger smukt i en bugt.
Strandene er SÅ smukke og stenfri dernede

GLÆD jer!

Vi har ingen børn, så det bliver kun os.

Det lyder til at være en rigtig dejlig by, og vi glæder os utroligt meget. Og ja, strandene ser ud til at være rigtig dejlige.

Var i ude og se nogle ting?

Og hvordan er hotellet? Har jo kun set billeder

Undskyld alle mine spørgsmål, hehe 

Anmeld

20. juni 2012

Tanja1234

Vi lejede en bil i et par dage - Det gav bare en anden frihed til at komme nemt rundt på hele øen. Og så var det ikke særlig dyrt - men vi var der heller ikke i højsæsonen.

Mallorca er jo kendt for sine grotter, så dem bør i helt sikkert se nogle af (en enkelt location kan sagtens gøre det)

Når i kun er to kan Palma helt klart anbefales. Der er super mulighed for shopping, sightseeing og lange gåture hvor man bl.a. kan kigge på alle lystbådene til mange millioner stykket.

Anmeld

20. juni 2012

grinny

Tanja1234 skriver:

Vi lejede en bil i et par dage - Det gav bare en anden frihed til at komme nemt rundt på hele øen. Og så var det ikke særlig dyrt - men vi var der heller ikke i højsæsonen.

Mallorca er jo kendt for sine grotter, så dem bør i helt sikkert se nogle af (en enkelt location kan sagtens gøre det)

Når i kun er to kan Palma helt klart anbefales. Der er super mulighed for shopping, sightseeing og lange gåture hvor man bl.a. kan kigge på alle lystbådene til mange millioner stykket.

Vi vil gerne se dragegrotterne, og havde også regnet med at vi lige skulle en tur til Palma, skal bare lige finde ud af hvordan man kommer til Palma, hehe

Anmeld

22. juni 2012

Lykke:)

grinny skriver:

Vi har ingen børn, så det bliver kun os.

Det lyder til at være en rigtig dejlig by, og vi glæder os utroligt meget. Og ja, strandene ser ud til at være rigtig dejlige.

Var i ude og se nogle ting?

Og hvordan er hotellet? Har jo kun set billeder

Undskyld alle mine spørgsmål, hehe 

Det er helt i orden!
Der er super fedt!
Vi lejede en bil, så vi kørte faktisk meget rundt på øen. Men det var primært en dase ferie, så så meget så vi ikke, da vi begge havde været på Mallorca et par gange før

Hotellet er helt fint værelserne er helt okay efter vores mening. Dog kunne vi godt mangle et køleskab. Men med All inclusive gik det alligevel. maden var lidt kedelig, men fint til vores behov. (lidt ensformet)

Anmeld

22. juni 2012

grinny

BigBabyDream skriver:

Det er helt i orden!
Der er super fedt!
Vi lejede en bil, så vi kørte faktisk meget rundt på øen. Men det var primært en dase ferie, så så meget så vi ikke, da vi begge havde været på Mallorca et par gange før

Hotellet er helt fint værelserne er helt okay efter vores mening. Dog kunne vi godt mangle et køleskab. Men med All inclusive gik det alligevel. maden var lidt kedelig, men fint til vores behov. (lidt ensformet)

Tror altid maden bliver lidt kedelig og ensformet til sidst med all inclusive, men det er jo stadig dejligt at det er der

Anmeld

22. juni 2012

Pige2009

Jeg vil også anbefale at leje en bil for en dag eller to der er den smukkeste rute rundt på øens Skal selv til Mallorca for 4. gang her om fire uger 

Anmeld

22. juni 2012

grinny

Baagøe skriver:

Jeg vil også anbefale at leje en bil for en dag eller to der er den smukkeste rute rundt på øens Skal selv til Mallorca for 4. gang her om fire uger 

Vi overvejer at leje en bil et par dage

Uhh, glæder mig sindsygt meget. 8 uger tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.