Mallorca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.961 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

grinny

Jeg lavede et indlæg tidligere om at vi nu har bestilt rejsen til Mallorca, men nu har jeg brug for nogle råd og gode ideer.

- Hvad skal vi se/lave?
- Ved i hvordan busserne er der nede, altså kører de alle steder på øen? 
- Andre gode råd? Vi er åbne for alt da vi ikke kun gider at ligge ved poolen eller på stranden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor på Mallorca ska i være?? Vi var i Alcudia sidste år og der ku man sagtens tage busen til palma på ca 1 time. By busserne kørt ca hver 5 min, men de var pænt proppet! 

Hvis i ska være i Alcudia, så ska i tage en tur op i den gamle bydel. Der er rigtig hyggeligt! Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

grinny

StineW79 skriver:

Hvor på Mallorca ska i være?? Vi var i Alcudia sidste år og der ku man sagtens tage busen til palma på ca 1 time. By busserne kørt ca hver 5 min, men de var pænt proppet! 

Hvis i ska være i Alcudia, så ska i tage en tur op i den gamle bydel. Der er rigtig hyggeligt! Vh stine

Vi skal bo i Cala Ratjada

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Uha det kender jeg ik. Men Mallorca er i hvert fald bare en dejlig ø og jeg tror helt sikkert at vi ska afsted igen, måske til næste år!! Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

grinny

StineW79 skriver:

Uha det kender jeg ik. Men Mallorca er i hvert fald bare en dejlig ø og jeg tror helt sikkert at vi ska afsted igen, måske til næste år!! Vh stine

Det ligger på samme side som Alcudia, så regner med at vi i hvert fald skal til Alcudia

Har hørt noget noget om nogle både med glas i bunden, har du prøvet dem? 

Anmeld

20. juni 2012

Lykke:)

grinny skriver:

Vi skal bo i Cala Ratjada

Jeg var i Cala Ratjada sidste sommer. LÆKKERT sted
Mhm.. Der er super smukke strand bugter som man helt klart bør se. Vi cyklede til en by lidt derfra (kan ikke huske navnet) hvor vi var oppe og gå i en kæmpe nedlagt (og ødelagt ) borg, med den SMUKKESTE udsigt! Busserne er MEGET proppet, men de kører da, så det er muligt at komme rundt på øen

Ulempen ved Cala Ratjada er, at det minder mig lidt om en tysk party by.. Men det hotel jeg boede på, Lux, var super lækkert, men en lækker strand få hundrede meter derfra ..

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

grinny skriver:

Det ligger på samme side som Alcudia, så regner med at vi i hvert fald skal til Alcudia

Har hørt noget noget om nogle både med glas i bunden, har du prøvet dem? 

Vi så godt bådene og havde endlig planer om at vi sku prøve dem, men tiden fløj bare afsted så vi nåede det ik. Men ska helt sikkert næste gang. Rigtig god ferie. Vh stine

Anmeld

20. juni 2012

grinny

BigBabyDream skriver:

Jeg var i Cala Ratjada sidste sommer. LÆKKERT sted
Mhm.. Der er super smukke strand bugter som man helt klart bør se. Vi cyklede til en by lidt derfra (kan ikke huske navnet) hvor vi var oppe og gå i en kæmpe nedlagt (og ødelagt ) borg, med den SMUKKESTE udsigt! Busserne er MEGET proppet, men de kører da, så det er muligt at komme rundt på øen

Ulempen ved Cala Ratjada er, at det minder mig lidt om en tysk party by.. Men det hotel jeg boede på, Lux, var super lækkert, men en lækker strand få hundrede meter derfra ..

Ej hvor sjovt, vi skal nemlig bo på Lux

Har godt hørt det med de tyske turister, men jeg tror vi overlever det

Hvordan er byen ellers?

Anmeld

20. juni 2012

grinny

StineW79 skriver:

Vi så godt bådene og havde endlig planer om at vi sku prøve dem, men tiden fløj bare afsted så vi nåede det ik. Men ska helt sikkert næste gang. Rigtig god ferie. Vh stine

Vil virkelig gerne prøve dem, har du nogen ide om hvad de koster?

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

grinny skriver:

Vil virkelig gerne prøve dem, har du nogen ide om hvad de koster?

Ka huske at jeg tænkte at det ik var så dyrt, når man kiggede på hvor længe man var afsted. Men ka ik huske prisen. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.