Hvordan går det med vægten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2012

jack

Jeg er 26+2 og har taget 5 kg på...

og det var det samme med den første.. der tog jeg 12 kg på ialt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2012

Camillos

piadas skriver:

Ja, jeg er lige spørge-Jørgen for tiden!

Jeg har indtil videre taget 5 kg. på - mit bmi er i forvejen alt for højt, så jeg skal jo helst ikke tage alt for meget på.

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om det er for meget eller ok, da det jo først er nu her til sidst baby begynder at tage meget på, og det jo så nok medfører højere vægtstigning hos moderen.

Hvad har I taget på? Og er I normalvægtige eller..?

Ja jeg er 25+5 nu, og har taget 9,5 kg på  Øv! ... men så længe det er noget godt der kommer ud af det må jeg bare være glad

Anmeld

10. juli 2012

Chili

Chili skriver:

Jeg er normal vægtig og førstegangs gravid, har taget omkring 4,5 på inddtil videre. Og er 22+3

Tror da det er fint nok ? Jeg vil helst ikke over 15 kilo ! Så jeg prøver virkelig at holde mig fra alt med sukker  

25+3 og vægten siger nu 8kg  

Det havde jeg ikke lige regnet med så hurtigt, men maven tog også lige et spring, og man kan virkelig se jeg er gravid nu

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

piadas skriver:

Ja, jeg er lige spørge-Jørgen for tiden!

Jeg har indtil videre taget 5 kg. på - mit bmi er i forvejen alt for højt, så jeg skal jo helst ikke tage alt for meget på.

Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om det er for meget eller ok, da det jo først er nu her til sidst baby begynder at tage meget på, og det jo så nok medfører højere vægtstigning hos moderen.

Hvad har I taget på? Og er I normalvægtige eller..?

Jeg har også et Bmi på lidt over det tilladte :-) Hehe, 

jeg vejede 74, inden jeg blev gravid og vejer nu 82, så det er vel snart 10 Kg der er kommet.. Og jeg mangler stadig nogle måneder endnu.. Men jeg regner stærkt med at gå på slankekur når jeg er blevet mig selv igen..

Anmeld

20. juli 2012

Ønskebarnet12

Jeg er 27+4 og har indtil nu taget 9-10 kg på, synes selv det meget men det jo min egen skyld, spiser når jeg har lyst til det, om det er dag eller nat, så skal jeg gnave på noget :-P

Håber jeg max tag 15 i alt, ikke over det, for så er jeg bange for de aldrig ryger.

Anmeld

24. juli 2012

LilleChelle

Normalvægtig dog til den tynde side, før graviditet. 

Er nu 27+1 og har taget 7 kg. på. 

Anmeld

25. juli 2012

PiaMorTil2

Uha... 

jeg havde en bmi på 24.8 da jeg blev gravid og har ind til nu taget 10 kilo på og er 26+5 idag...

Men det er heldigvis ik så slemt som da jeg ventet min datter... det tal tør jeg slet ikke skrive eller bare tænke på

Anmeld

9. august 2012

Mortil223

jeg har taget 17 kilo på

vare veltrænet, og normal vægtig før

Anmeld

9. august 2012

Mortil223

jeg har taget 17 kilo på

Anmeld

9. august 2012

piadas

førstebarn21 skriver:

jeg har taget 17 kilo på

Øv, det var da rimelig meget! Jeg endte også med at tage 19 kg. på sidste gang - det er bare træls.

Nu er jeg på +9 kg., og jeg er 32+2 idag...øv, jeg gad godt, at den vægt stoppede med at stige, men så skal jo nok også lukke munden en gang imellem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.