Hvad er en passende pris for blow-job??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg kan fortælle at jeg efterhånden har været herinde længe....

Men er ikke "kendt" og er ikke altid lige synlig... opretter ikke så mange debatter... men kan da godt komme med mine holdninger og erfaringer........

Jeg har ikke et behov for at blive husket i baby.dks historie  kan godt lide bare at være mig, lidt anonym (selvom jeg har venner på face.) og selvom jeg ikke skjuler hvem jer er (har lagt billeder op af mine børn, omtaler dem ved navn osv..)

Tror faktisk ikke der er nogen der ville gætte på mig

Ps. Hvad er det for en dildo historie?

jeg er her nu heller ikke for at blive husket....

Men det er da dejligt NÅR man bliver husket, at det er for noget sjovt, eller hjælpsomt...

Den døde Dildo  https://www.baby.dk/debat/31274pi1/sex-og-samliv/tuuuud-min-dildo-er-doed.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Kløver

Sikke en frisk tråd
TJa hvorfor ikke få lidt ekstra ud af det man nyder, 500 min, og så kan han måske få rabat hvis det kræver flere penge at få sommertøjet i brug
God fornøjelse

Anmeld

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor meget sommertøj ku i blive enige om??vh stine

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Hvor meget sommertøj ku i blive enige om??vh stine

Hi hi...

Vi blev enige om en del og så en flyverdragt! (der er en del på tilbud nu).

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

jeg er her nu heller ikke for at blive husket....

Men det er da dejligt NÅR man bliver husket, at det er for noget sjovt, eller hjælpsomt...

Den døde Dildo  https://www.baby.dk/debat/31274pi1/sex-og-samliv/tuuuud-min-dildo-er-doed.aspx

Hehe.... det var en sjov tråd!!!!

Jamen hvis du gætter mig skal jeg nok afsløre mig - privat tror jeg

Anmeld

20. juni 2012

Lusi

Anonym skriver:

Min mand og jeg sidder i sofaen og diskutere pris for et blow-job.....

Ja, det kommer sig af, at han gerne vil ha et blow-job og jeg gerne vil have tøj til vores store datter.

Så hvad skal jeg forlange?

50 kr? 100 kr? 500 kr?

Ps. Penge er ikke noget der vokser på træerne herhjemme, så det skal være en fair pris!

pps. han kan da også få blow-job unden at skulle give penge, MEN ikke idag

Haha det er sgu da humor nok
Fuck at nogle siger "din mand er da et svin". Er da bare fordi de ingen humor har er da mere dem der er nogle stakler..
Så længe i jo er enige om det, er det da fint..
Men prisen ved jeg dog ikke.. 500?

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Lykke86 skriver:

Haha det er sgu da humor nok
Fuck at nogle siger "din mand er da et svin". Er da bare fordi de ingen humor har er da mere dem der er nogle stakler..
Så længe i jo er enige om det, er det da fint..
Men prisen ved jeg dog ikke.. 500?

Jeg tager det heller ikke så tungt

Jeg ved hvordan vors forhold er og hvem min mand er!  

Vi blev enige om en del sommertøj og så en flyverdragt  

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Hos os, kan det også være en handelsvare ... det er bare som oftes, en fodmassage, noget lækkert at spise eller andet der er i spil. Ikke penge eller tøj til vores tøsepiger

Men hvis det er en god leg for jer, så go for it.

Jeg ville sige 500 dask. Det kunne jeg forestille mig er 'markedsprisen'... (jeg håber ikke nogen på 'markedet' gør det for mindre)

Det er jo det det var  leg og sjov!

Anmeld

20. juni 2012

HeXeri

mariamiss6 skriver:

Hehehhe  

Det sjove er, at jeg har faktisk, EFTER jeg blev single mødt op til flere store stærke mænd, som gerne ville være inderskeen... Så har jeg ligget der, lille mig, og krammet en granvoksen mand, some t andet bamsedyr lol.....

Det har faktisk mere været reglen end undtagelsen i mit liv, nu jeg tænker over det.... Trods jeg egentlig var af den opfattelse at mænd føler det omklamrende at ligge sådan... Eller, den opfattelse har jeg jo, fordi det har jeg fået at vide af min eks, når han ikke gad kramme mig, og jeg ikke måtte kramme ham hehe

Hahahahahahahahahahha - mon det der metroseksualitet nu er begyndt at snige sig ind i soveværelset?!
Min store kæreste hader det, han siger jeg "skævvrider" hans ryg. Jeg siger han er en tøs - og hænger videre. Fanme fedt han ikke kan bestemme

Ekser er bare trælse, du skal slet ikke tro på noget af de de giver dig med videre, eller .. du skal ikke tro på noget af det bras de giver dig videre

Anmeld

20. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hahahaha! Hvor fedt  Men ingen grund til at svare, det ser ud til i længe har "handlet" om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.