Hvad er en passende pris for blow-job??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

MortilElias2010

Gittemor09 skriver:

hehe ja, så får alle jo noget ud af det...

jeg har fået et godt grin, og måske forhandlet mig til nyt tøj... og han får sin vilje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Det havde jeg heller ikke hvis jeg ikke kunne gemme mig bag anonymiteten

Folk skal ikke kunne google mig og se denne debat. hehe.......

Hehe, jeg oprettede for laaaaaaang tid siden, en debat om en død dildo... Der var jeg også anonym, men gav folk lov til at gætte på hvem jeg var, og bekendte selvfølgelig kulør så snart den første gættede rigtigt

Det var eddermamer også en morsom aften, ligesom denne....

OG der er altid en eller anden der kan huske den gamle debat om den døde dildo lol....

Så, hvis du havde navn på denne debat ville du blive husket for evigt, i baby.dk's historie hehee....

Anmeld

19. juni 2012

Skouboe

Jamen hvis man har monopol, kan man jo sætte priserne som man lyster, så at sige

Anmeld

19. juni 2012

Kofoed.

twinny skriver:

Hahah. Det kan være jeg skal prøve den af på ham.

Hi hi, og der er to som snart skal have nyt tøj, de vokser jo hurtigt.

Og husk, knald koster mere, men så er der den billige udgave, handjob og forskellige typer af afslutninger kommer til at koste er hvis til skud

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

hov hov. Du må ikke grine af mine forretninger, det er alvorligt det her.

Det er da bare alt for sjovt .. HEHHE

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Hehe, jeg oprettede for laaaaaaang tid siden, en debat om en død dildo... Der var jeg også anonym, men gav folk lov til at gætte på hvem jeg var, og bekendte selvfølgelig kulør så snart den første gættede rigtigt

Det var eddermamer også en morsom aften, ligesom denne....

OG der er altid en eller anden der kan huske den gamle debat om den døde dildo lol....

Så, hvis du havde navn på denne debat ville du blive husket for evigt, i baby.dk's historie hehee....

Jeg kan fortælle at jeg efterhånden har været herinde længe....

Men er ikke "kendt" og er ikke altid lige synlig... opretter ikke så mange debatter... men kan da godt komme med mine holdninger og erfaringer........

Jeg har ikke et behov for at blive husket i baby.dks historie  kan godt lide bare at være mig, lidt anonym (selvom jeg har venner på face.) og selvom jeg ikke skjuler hvem jer er (har lagt billeder op af mine børn, omtaler dem ved navn osv..)

Tror faktisk ikke der er nogen der ville gætte på mig

Ps. Hvad er det for en dildo historie?

Anmeld

19. juni 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hehe hvor er du sjov.. udbud og efterspørgsel... Måske efterspørgslen er stor, men udbudet håber jeg at jeg er alene om  så det kan jo give mig god bund for hæve prisen..

Det vil jeg klart mene...

Præcis som hvis man mangler en liter mælk og dagligvare forretningen har lukket. Så i stedet for at gi 5 kr, så er man nød til at gi 10. Ihvertfald hvis man ikke kan vente

Anmeld

19. juni 2012

4xGreve

Gittemor09 skriver:

hehe ja, man har altså kun det skæg man selv finder på..

fortalte lige kæresten om indlægget, og straks siger han hvor meget tøj jeg vil have.... hahahahha så griner man jo ikke mindre...

Vild med din kærestes kommentar

Anmeld

19. juni 2012

Brams

Anonym skriver:

Vi har faktisk fælles økonomi.... og det fungere meget fint, og har altid gjort det...

Jeg synes nok hun mangler mere tøj end han gør... Hun har tøj, men kunne godt bruge mere....

(og så skal det ikke tages så gran alvorligt........ det er sjov og fjol..... -men jeg giver selvf. en ydelse og får selvfølgelig mine penge til det tøj &nbsp

Ha ha ha, DET kender jeg godt - synes også klart vores datter mangler mere tøj end min mand gør

Anmeld

19. juni 2012

JH12

MortilElias2010 skriver:

Ha, ha, ha - I er sgu muntre!  Aftenens baby.dk smil

500kr. og så kæler du også bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.