Ændring af liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

Jo er anden gangs fødende, men fordi jeg fødte i uge 34 sidst, satte hovedet sig aldrig fast. 

Din liste ligner meget min!! Sidst der var det kærsten der pakkede for mig, da jeg blev indlagt i uge 32, og ka endelig ik rigtig huske hva jeg havde med.

Jeg har lige været i H&M og købe nye amme t-shirts, da jeg syntes det ku være rart med lidt nyt. De ska lige vaskes også ska de i tasken, sammen med en pakke amme indlæg. 

Husk masser af trusser og bind!! Syntes det var rarest at ha mine egene!!! Deres bind er så kæmpe store! Vh stine

Okay tak for dit råd

Jeg læste et sted, at sygehusets toiletpapir er for stift til når man lige har født, så blødt toiletpapir skulle være et hit Tænker at det klart er et forsøg værd for mig hvert fald selvom det lyder total åndssvagt selv at tage toiletpapir med på sygehuset  

Er ked af at høre du fødte for tidligt sidst - men så må det da være skønt at være kommet så langt nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Frk P. skriver:

Okay tak for dit råd

Jeg læste et sted, at sygehusets toiletpapir er for stift til når man lige har født, så blødt toiletpapir skulle være et hit Tænker at det klart er et forsøg værd for mig hvert fald selvom det lyder total åndssvagt selv at tage toiletpapir med på sygehuset  

Er ked af at høre du fødte for tidligt sidst - men så må det da være skønt at være kommet så langt nu??

Har også pakket 2 ruller toiletpapir, bare for en sikkerheds skyld!! 

Ja nu føler jeg jo nærmest at jeg er gået 4 uger over tid indtil vidre vh stine

Anmeld

20. juni 2012

Nattøs

Jeg synes jeg mærker hende mere og mere for hver dag, kan tydelig mærke hun er i mit bækken og har låst sig fast. 

Jeg er nået der til, hvor jeg nærmest opholder mig på sofaen, max går til rema engang om dagen.. bare for at få en smule luft og der er mac 200 meter.

Jeg har ikke fået pakket taske i nu er 35+6

Anmeld

21. juni 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

Har også pakket 2 ruller toiletpapir, bare for en sikkerheds skyld!! 

Ja nu føler jeg jo nærmest at jeg er gået 4 uger over tid indtil vidre vh stine

Åh - så er ventetiden rigtig lang lige nu? :/ øv .. :/ Men måske også rart nok at få barnet til tiden istedet for

Anmeld

21. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Nattøs skriver:

Jeg synes jeg mærker hende mere og mere for hver dag, kan tydelig mærke hun er i mit bækken og har låst sig fast. 

Jeg er nået der til, hvor jeg nærmest opholder mig på sofaen, max går til rema engang om dagen.. bare for at få en smule luft og der er mac 200 meter.

Jeg har ikke fået pakket taske i nu er 35+6

Samme her :/ er også låst helt fast til sofaen, fordi mine plukkeveer ellers med det samme bluser op :/ og gør også kun det aller mest nødvendige.. lidt surt.. :/

Jeg er også 35+6, men regner med at pakke nu her - om en uge kan det jo sådan set ske hvornår det skal være (for min skyld hvert fald )

Anmeld

21. juni 2012

StineW79

Frk P. skriver:

Åh - så er ventetiden rigtig lang lige nu? :/ øv .. :/ Men måske også rart nok at få barnet til tiden istedet for

På en måde og på en måde ik, for jeg nyder helt vildt at være højgravid, det prøvede jeg slet ik sidste gang. Men ka også godt mærke at jeg nogle dage syntes det er lidt noget bøvl, med den kæmpe mave! 

Ska til jordmor sener i dag og ha snakket igangsættelse osv igennem. Syntes godt nok jeg har mange spørgsmål denne gang!! Vh stine

Anmeld

21. juni 2012

Blirnokaldrigfru

StineW79 skriver:

På en måde og på en måde ik, for jeg nyder helt vildt at være højgravid, det prøvede jeg slet ik sidste gang. Men ka også godt mærke at jeg nogle dage syntes det er lidt noget bøvl, med den kæmpe mave! 

Ska til jordmor sener i dag og ha snakket igangsættelse osv igennem. Syntes godt nok jeg har mange spørgsmål denne gang!! Vh stine

Har du været afsted?

Anmeld

21. juni 2012

StineW79

Frk P. skriver:

Har du været afsted?

Nej ska afsted kl 14.40! Vh stine

Anmeld

22. juni 2012

Nattøs

Frk P. skriver:

Samme her :/ er også låst helt fast til sofaen, fordi mine plukkeveer ellers med det samme bluser op :/ og gør også kun det aller mest nødvendige.. lidt surt.. :/

Jeg er også 35+6, men regner med at pakke nu her - om en uge kan det jo sådan set ske hvornår det skal være (for min skyld hvert fald )

hehe her står kufferten også godt fyldt op har puttet alt for meget i, men hellere for meget end for lidt. 

Jeg døjer heldigvis ikke vildt meget med pluk veer, jeg bare nyder når hun ikke er vågen hehe.. i øjeblikket, skal hun åbenbart have hikke 3 gange om dagen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.