Så røg håret sgu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Dinna88 skriver:

EJ, hold! Sådan skal du da slet ikke tænke Min labret (læben) ryger ingen steder grundet alder. Og derudover har jeg tatoveringer på armene - de forsvinder da slet ingen steder! Du skal da bare bære det med manér 

Der er forskel på at gøre noget "ungt", mens man ER ung, og på at gøre det, fordi man ikke fik det gjort, mens man var det 

Heldigvis har jeg min 18-årige datter til at sige det råt for usødet, hvis jeg går for langt. 

Jeg vil vende tilbage og se på din nye frisure de næste par dage og muligvis lade mig friste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Dinna88

Mor og meget mere skriver:

Der er forskel på at gøre noget "ungt", mens man ER ung, og på at gøre det, fordi man ikke fik det gjort, mens man var det 

Heldigvis har jeg min 18-årige datter til at sige det råt for usødet, hvis jeg går for langt. 

Jeg vil vende tilbage og se på din nye frisure de næste par dage og muligvis lade mig friste...

hehe. Jeg synes kun alder er en hæmning i forhold til tøj! Altså, hvordan man kan tillade at klæde sig. Ikke at jeg går ind for bare maver og nedringede t-shirts som 20-årig, forstå mig ret

Jeg stopper nok aldrig med at blive tatoveret. Og lur mig om ikke jeg får lavet min nærepiercing igen.  

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

HAHA! ro på.. Gamle jas. Så vilde er rynkerne vel ikke endnu!

Så er jeg sørme gammel igen  

Jeg har en meget dyb rynke imellem øjnene. Den kommer når jeg bliver sur, eller ked af det .. Og så bliver den sku siddende i noget tid.. SATANS rynke ! 

Og så under øjenene, så kommer der sådan nogle dumme nogle.. Så man ligner en heks, med gigantiske poser ! Disse øjne - kaffen

Anmeld

19. juni 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Så er jeg sørme gammel igen  

Jeg har en meget dyb rynke imellem øjnene. Den kommer når jeg bliver sur, eller ked af det .. Og så bliver den sku siddende i noget tid.. SATANS rynke ! 

Og så under øjenene, så kommer der sådan nogle dumme nogle.. Så man ligner en heks, med gigantiske poser ! Disse øjne - kaffen

JA, MAN! al den snak om alder gør dig gammel - oldning 

HAHAHAHA.. din skøde skid. Kom herhjem, så kan du få kamillete-breve på øjnene og mon ikke jeg godt kan hitte ud af noget botox!

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

JA, MAN! al den snak om alder gør dig gammel - oldning 

HAHAHAHA.. din skøde skid. Kom herhjem, så kan du få kamillete-breve på øjnene og mon ikke jeg godt kan hitte ud af noget botox!

Ja man visner jo af at snakke om det .. SNORK ! 

Uh det lyder godt.. Bliver jeg så smuk igen ? 

Uhh BOTOX !! SAVLE SAVLE 

Anmeld

19. juni 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Ja man visner jo af at snakke om det .. SNORK ! 

Uh det lyder godt.. Bliver jeg så smuk igen ? 

Uhh BOTOX !! SAVLE SAVLE 

arhahhaha. Man er så gammel som man føler sig - så jeg er stadig 17  ej, just kidding, gudskelov! Har ikke lyst til at være 17 igen .

JA, det kan jeg love dig for! Al din vissenhed piller jeg af, så du ikke skal brueg kræfter på det. Du ved, ligesom en blomst Så kan du få lidt af det gødning jeg har i skabet!

Vi botox'er dig så vildt

Anmeld

19. juni 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

arhahhaha. Man er så gammel som man føler sig - så jeg er stadig 17  ej, just kidding, gudskelov! Har ikke lyst til at være 17 igen .

JA, det kan jeg love dig for! Al din vissenhed piller jeg af, så du ikke skal brueg kræfter på det. Du ved, ligesom en blomst Så kan du få lidt af det gødning jeg har i skabet!

Vi botox'er dig så vildt

Så vil jeg gerne være, hmmm 23  

Ej jeg skulle dælme ikke være 17 igen.. What a night mare !!! 

Ej det lyder jo som en fantatisk makeover  

Anmeld

20. juni 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Så vil jeg gerne være, hmmm 23  

Ej jeg skulle dælme ikke være 17 igen.. What a night mare !!! 

Ej det lyder jo som en fantatisk makeover  

23 går lige! Nej, 17 - never again!

Men ja, ikke? helt fantastisk! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.