Så røg håret sgu..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.372 visninger
37 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Dinna88

...igen.... Folk, særligt min kære moder, er ved at være godt trætte af mig Så får jeg halvt langt hår, men klipper det af! Så har jeg langt hår, og så har jeg kort hår et par år måske - så ryger det igen! 

nu havde jeg lige fået det ned til skuldrene. Så røg tålmodigheden!!! 

jeg havde ALDRIG hængehår før, så jeg kan ikke en gang vise ordentlige billeder af det. Men her er det nye så Det har en glidende overgang bagpå, det ser ret fedt ud. Næste gang ryger der dog nok mere af. Det ligner lidt for meget en page i den lange side. Men for now, så går det nu nok 

Dan var såååååååååå ikke-glad for at jeg skulle være korthåret, men han elsker det

Hvad synes I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Zeus

Dinna88 skriver:

...igen.... Folk, særligt min kære moder, er ved at være godt trætte af mig Så får jeg halvt langt hår, men klipper det af! Så har jeg kort hår et par år måske - så ryger det igen! 

jeg havde ALDRIG hængehår før, så jeg kan ikke en gang vise ordentlige billeder af det. Men her er det nye så Det har en glidende overgang bagpå, det ser ret fedt ud. Næste gang ryger der dog nok mere af. Det ligner lidt for meget en page i den lange side. Men for now, så går det nu nok 

Dan var såååååååååå ikke-glad for at jeg skulle være korthåret, men han elsker det

Hvad synes I?

Anmeld

19. juni 2012

B&J

Pyt hvordan det så ud før du ser jo MEGA GODT UD NU

det passer så godt til dig pif pif

Anmeld

19. juni 2012

MissTas

Dinna88 skriver:

...igen.... Folk, særligt min kære moder, er ved at være godt trætte af mig Så får jeg halvt langt hår, men klipper det af! Så har jeg kort hår et par år måske - så ryger det igen! 

Hvad synes I?

det er blevet super fedt

Anmeld

19. juni 2012

Dinna88

Zeus skriver:

arhhahah, tak, skal du have!

Anmeld

19. juni 2012

Dinna88

B&J skriver:

Pyt hvordan det så ud før du ser jo MEGA GODT UD NU

det passer så godt til dig pif pif

ha, hvor er du sød! Det var virkelig bare slidt og bvadr før. Så det gider I slet ikke se billeder af

Anmeld

19. juni 2012

Dinna88

MissTas skriver:

det er blevet super fedt

tusinde tak

Anmeld

19. juni 2012

B&J

Dinna88 skriver:

ha, hvor er du sød! Det var virkelig bare slidt og bvadr før. Så det gider I slet ikke se billeder af

nej det giver vi ikke vi vil se det nye friske smukke hår

Anmeld

19. juni 2012

Dinna88

B&J skriver:

nej det giver vi ikke vi vil se det nye friske smukke hår

hehe, hvor er du sød!!

Anmeld

19. juni 2012

B&J

Dinna88 skriver:

hehe, hvor er du sød!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.