Hæmmet af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

Sweet1978

Har haft 2 meget forskellig graviditeterbr />
1. gang var jeg meget hæmmet, først havde jeg morgenkvalme 24 timer i døgnet, så slemt at jeg var indlagt 2 x 2 uger, da det gik over fik jeg så kraftige rygsmerter (begyndende bækkenløsning) at jeg ikke kunne hverken fra eller til. Måtte ikke støvsuge, ordne vasketøj mm.

2. gang havde jeg lidt kvalme men fandt nogen ingefær piller som holdt det nede, ellers en perfekt graviditet hvor jeg arbejdede og passede hus og barn alene.

Så det kan variere utroligt meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Sara.

jeg havde ikke kvalme og opkastinger, så på den måde har det været nemt... men fik så bækkeløsing desværre så det har jeg været meget hæmmet af.... mht. næste gang glæder jeg mig helt vildt til fødslen, men ikke så meget til graviditeten desværre... håber den blir bedre

Anmeld

30. april 2009

Guldet

Jeg havde bare den nemmeste graviditet.. ..
Led slet ikke af kvalme eller noget, tror måske jeg havde morgenkvalme 2 gange i de første 2 mdr af graviditeten.. ! Havde heller ikke noget mad, som jeg bare ikke kunne spise, jeg kunne lide det samme som før jeg blev gravid! Jeg kunne både vaske gulv, vinduer, ja alt det huslige .0) . Gik af fra arb. en månede før termin..
Men altså en super nem graviditet.. Håber også den næste bliver lige så nem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.