Hæmmet af graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.630 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Jordbærpigen

Var I hæmmet af jeres graviditet? Tænker på, om I stadig kunne klare hverdagens gøremål til langt hen i graviditeten osv? Til trods for evt. kvalme og træthed selvfølgelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Valle81

Jeg har aldrig følt mig så spring fyldt af energi og overskud som da jeg ventede min datter. Har heller aldrig følt mig så sund rask:0) Følte mig ikke hæmmet. Abejde i en kundeservice i en Bilka under hele min graviditet. Stod op i nogle dage 12 timer af gangen, og det gjorde jeg ind til den dag jeg gik på barsel.

Havd super nem graviditet. Døjede om natten sidst i gravideitet med halsbrand og krampe i legmusklerne, men det var også alt:0)

Så nej følte mig ikke hæmmet:0)

Anmeld

30. april 2009

Jordbærpigen

Valle81 skriver:

Jeg har aldrig følt mig så spring fyldt af energi og overskud som da jeg ventede min datter. Har heller aldrig følt mig så sund rask:0) Følte mig ikke hæmmet. Abejde i en kundeservice i en Bilka under hele min graviditet. Stod op i nogle dage 12 timer af gangen, og det gjorde jeg ind til den dag jeg gik på barsel.

Havd super nem graviditet. Døjede om natten sidst i gravideitet med halsbrand og krampe i legmusklerne, men det var også alt:0)

Så nej følte mig ikke hæmmet:0)

Er det ik bare sådan en graviditet vi alle drømmer om

Anmeld

30. april 2009

Valle81

Jo, og jeg håber også den næste bliver lige så nem:0) Ville ikke kune bære at kaste op i tre måneder, blive sygemeldt eller andet:0) Men sker det, så må jeg jo tage den derfra:0)

Men jo det var en super graviditet, og fødslen gik også nemt. Fik veer fredag aften ved 1900 tiden. I løbet af natten var de stærker som en rigtig øv gang mens smerter, men ved 0630 tiden tog de lidt til. Tog på sygehuset ved 7 tiden. Var 5 cm åben, kl 11,35 var hun født. Ingen bedøvelse inge komplikationer osv:0 Så alt i alt bare skønt

Anmeld

30. april 2009

Mira0911

8 uger inde i min graviditet, lå jeg faktisk i sengen indtil jeg skulle føde.. Lavede ikke andet end at kaste op og sove... Nyde graviditeten - har jeg sq ikke..

Anmeld

30. april 2009

3rollinger

Jeg var heller ikke specielt haemmet af min graviditet. Jeg arbejdede indtil 2 uger foer jeg skulle foede, hvor jeg saa gik paa ferie. Hernede er der ikke noget der hedder barsel foer foedsel.

Med min soen arbejdede jeg den dag jeg startede med veerne.

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Trine Spanien skriver:

Jeg var heller ikke specielt haemmet af min graviditet. Jeg arbejdede indtil 2 uger foer jeg skulle foede, hvor jeg saa gik paa ferie. Hernede er der ikke noget der hedder barsel foer foedsel.

Med min soen arbejdede jeg den dag jeg startede med veerne.

Det er dæl-dulme barske betingelser du lever under

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Nej udover træthed, der gør at jeg ikke laver helt så meget herhjemme, selvom jeg bare går herhjemme, så er der intet der hæmmer mig...

Anmeld

30. april 2009

vanessa

Jeg kan ikke lave det sammen i hjemmet......kan jo næste ikke tage noget op fra gulvet....det meget hårdt...
Så er jeg ufattelig træt hele tiden....men er god til at lytte til kroppen.
derfor blver alt gjort i noget langsom tempo...

vanessa
uge 31+2

Anmeld

30. april 2009

Mathilde

Jeg har ikke som sådan være hæmmet, men det var da hårdt i starten pga kvalme, men jeg har kunnet passe skole og andre daglige gøremål... Det er først nu jeg er begyndt at føle mig lidt hæmmet. Jeg er ekstremt træt, ryggen gør ondt og jeg får plukveer hvis jeg laver for meget så der bliver ikke gjort så meget rent for tiden og sofaen er en meget kær ven lige pt

Knus Mathilde 29+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.