Vis din barnevogn og fortæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

MissTas

Sara. skriver:

Vi har heller ikke prøvet søskende sæde, men ville have købt et i Kære Børn til den.. Men fik afvide at den ikke kunne holde til det, så det ville de kraftigt fraråde!

ja okay.. så må man ha et stå-bræt i stedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Humanincubator

Men orv hvor er den dyr :O

Anmeld

19. juni 2012

Sara.

MissTas skriver:

ja okay.. så må man ha et stå-bræt i stedet

Yes

Anmeld

19. juni 2012

Levi&LilysMor

Jeg vil gerne se jeres barnevogne og høre hvorfor i har valgt den? Jeg vil også gerne høre fordele og ulemper 

Vi har denne her Odder x dream ll 2012 modellen. 

Den har stram kaleche, og så er der solskærm som sidder på men som man kan trække frem og tilbge.

Elsker designet og så skulle den holde noget bedre 

Anmeld

19. juni 2012

cecilie1984

Vi har denne Emmaljunga Big star suprime på uniq stel.

Selve vognen (overdelen) er super lækker, godt isoleret, god plads og bund man kan åbne (ventilation)

det eneste minus som desværre også er lidt stort er uniq stellet. Man betaler 1500 kr MERE for sin vogn for at få det stel og det er SLET ikke pengene værd. Mit stel knirker, hjulene larmer og stellet var skævt da jeg købte det.

Kunne jeg vælge om havde jeg valgt det alm stel. Også fordi uniq stellet er meget mere stift i det end det andet Den vugger ikke hvis du forstår.

Og som en anden siger er der også den ulempe med søskendesæde ikke kan sidde på vognen da den bliver skæv, derved kan du heller ik have 2 børn siddende i vognen 1 i hver ende da den hælder når der sidder 2.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak fordi i vil fortælle om jeres barnevogn 

Anmeld

20. juni 2012

Albatrossen

Hej

Vi valgte trille gigant mest pga. prisen den er væsenligt billigere end emaljunga som laver suuuper lækre vogne !! men vi havde ikke lige 10000 og det koster de jo desværre

du kan får dem i mange design og farver vi valgte en med tern som vist var en kampagne model har snart haft den iet år og den har været ude i al slags vejr og kørt mange kilometer efterhånde men er stadig super glad for den og ville ikke vælge om hvis jeg skulle!! den har det længste liggemål som er 97 cm og koster som regel ikke over 5000 kr.

vores pige har stadig masser af plads selvom hun efterhånden er lidt lang

Anmeld

20. juni 2012

MorDk

sælen skriver:

Hej

Vi valgte trille gigant mest pga. prisen den er væsenligt billigere end emaljunga som laver suuuper lækre vogne !! men vi havde ikke lige 10000 og det koster de jo desværre

du kan får dem i mange design og farver vi valgte en med tern som vist var en kampagne model har snart haft den iet år og den har været ude i al slags vejr og kørt mange kilometer efterhånde men er stadig super glad for den og ville ikke vælge om hvis jeg skulle!! den har det længste liggemål som er 97 cm og koster som regel ikke over 5000 kr.

vores pige har stadig masser af plads selvom hun efterhånden er lidt lang

Det er altså ikke alle Emmaljungas barnevogne der koster 10.000kr!!!

Anmeld

20. juni 2012

Albatrossen

MorDk skriver:

Det er altså ikke alle Emmaljungas barnevogne der koster 10.000kr!!!

Nej det ved jeg godt men lige den model vi gerne ville have med alustel og punterfri dæk gjorde og der kunne vi spare mange penge

Anmeld

21. juni 2012

Anonym trådstarter

Tak fordi i vil fortælle om jeres vogne. Ser ud til at der er mange der har Emmaljunga 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.