Vis din barnevogn og fortæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.574 visninger
21 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne se jeres barnevogne og høre hvorfor i har valgt den? Jeg vil også gerne høre fordele og ulemper 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

SS82

Åhh ja følger spændt med 

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Slott skriver:

Åhh ja følger spændt med 

Det er bare okay 

Anmeld

19. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

Jeg vil gerne se jeres barnevogne og høre hvorfor i har valgt den? Jeg vil også gerne høre fordele og ulemper 

Vi har denne her lækre vogn til vores datter.

En Emmaljunga big star supreme i farven Pro coffee

Fodele:

- super godt isoleret

- MEGET let at pakke sammen og pakke ud

- Lækker blød at ligge i

- udluftning flere steder i vognen

- smart design

- stort liggemål

Ulemper:

Har faktisk ikke rigtig nogle ulemper ved vores endnu vi har bemærket. Vi synes det er en skide lækker vogn. Dog er den MEGET varm at ligge i om sommeren fordi den er så godt isoleret.. og det er så en ulempe for nogle som os som har en ekstrem varm baby

Men kan kun anbefale denne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Fodele:

- super godt isoleret

- Lækker blød at ligge i

- smart design

- stort liggemål

Ulemper:

Har faktisk ikke rigtig nogle ulemper ved vores endnu vi har bemærket. Vi synes det er en skide lækker vogn. Dog er den MEGET varm at ligge i om sommeren fordi den er så godt isoleret.. og det er så en ulempe for nogle som os som har en ekstrem varm baby

Den er også flot og dejligt at høre så mange gode ting om den 

Anmeld

19. juni 2012

MissTas

Anonym skriver:

Den er også flot og dejligt at høre så mange gode ting om den 

ja, vi har hvert fald været glad for vores indtil videre.. vi sys den er rigtig lækker.. og vil absolut også købe en emmaljunga næste gang

Anmeld

19. juni 2012

Mor til Magnus

Vi havde til Magnus en brio sport, som jeg egenligt har været rigtig glad for, men nu har vi købt en Emmaljunga big star supreme, og må sige at den virker til lige at være klassen bedre

Enig i de punkter MissTas skriver, men har jo endnu ikke haft baby i vognen nu, da lillebror først kommer til August

Anmeld

19. juni 2012

Sara.

MissTas skriver:

Fodele:

- super godt isoleret

- Lækker blød at ligge i

- smart design

- stort liggemål

Ulemper:

Vi havde den samme vogn... bare en model fra 2005.

Og vi har kun været meget tilfredse med den!!! Nogen klager over at den begynder at hænge, men hvis man læser brugsvejl. kan man se at det bare er noget der skal spændes op og som er afhængig af barnets vægt.

Det eneste minus (som også kan være stort nok) er at den ikke kan klare et søskende sæde ovenpå pga. den måde kassen sidder fast på stellet.

Anmeld

19. juni 2012

MissTas

Sara. skriver:

Vi havde den samme vogn... bare en model fra 2005.

Og vi har kun været meget tilfredse med den!!! Nogen klager over at den begynder at hænge, men hvis man læser brugsvejl. kan man se at det bare er noget der skal spændes op og som er afhængig af barnets vægt.

Det eneste minus (som også kan være stort nok) er at den ikke kan klare et søskende sæde ovenpå pga. den måde kassen sidder fast på stellet.

vores den hænger ikke endnu hvert fald.. men afhænger også af hvordan man læsser den..nogle mænger jo poser ovenpå og sådan når de er ude at handle.. det er den jo heller ikke beregnet til.. så hvis bare man tænker sig om, så er jeg sikker på at den vil holde sig godt

det med søskende sæde har jeg så ikke prøvet, da Annastacia er enebarn (endnu)

Anmeld

19. juni 2012

Sara.

MissTas skriver:

vores den hænger ikke endnu hvert fald.. men afhænger også af hvordan man læsser den..nogle mænger jo poser ovenpå og sådan når de er ude at handle.. det er den jo heller ikke beregnet til.. så hvis bare man tænker sig om, så er jeg sikker på at den vil holde sig godt

det med søskende sæde har jeg så ikke prøvet, da Annastacia er enebarn (endnu)

Vi har heller ikke prøvet søskende sæde, men ville have købt et i Kære Børn til den.. Men fik afvide at den ikke kunne holde til det, så det ville de kraftigt fraråde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.