Erfaring med marsvin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Kunne jeg godt forestille mig.. For må da også erkende t jeg synes deres bur er for lille (altså marsvinene ude hos min svigerinde)

Marsvin er tamme når de sidder stille eller er der forskel på hvordan de vimser rundt når de er tamme > < vilde? Som du kan høre har jeg intet erfaring what so ever

Hvis de er bange, vil de hyle når man tager dem op af buret, og løbe rundt nede i buret når man prøver at tage dem op.. Hvis de sidder BUM stille når de kommer op til en er de bange.. Men hvis de er nysgerrige, og tøffer lidt rundt, så er det fint fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Hvis de er bange, vil de hyle når man tager dem op af buret, og løbe rundt nede i buret når man prøver at tage dem op.. Hvis de sidder BUM stille når de kommer op til en er de bange.. Men hvis de er nysgerrige, og tøffer lidt rundt, så er det fint fint.

Super, tak for rådene Heidi

Anmeld

30. april 2009

Heidi.

Stumpen skriver:

Super, tak for rådene Heidi

Velbekommen,...

Har du fået min besked på FB?

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Velbekommen,...

Vil fluks logge på, har vist ikke været derinde i eftermiddag..

Anmeld

30. april 2009

Heidi.

Heidi-Godsk skriver:

Velbekommen,...

skal du lige se billedet igen??
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. april 2009

st

Jeg har desværre ingen erfaring jeg kan dele med dig her. Eller jo, jeg tiggede min mor om et hamster da jeg var 12, fordi veninden havde et. Men jeg var ( og er stadig) fuldstændig panisk bange for mus og den slags dyr. Så jeg ved sgu ikke lige hvad jeg tænkte på. Men man skal vel være med på noderne når man er 12. Nej det var en hæslig nat jeg havde sammen med den. Den larmede og rumsterede rundt. Til sidst måtte jeg bede min mor om at hente buret ud i køkkenet, da jeg lå og rystede og var bange for den krøb op af sit bur. Men de 13 timer jeg havde dyret, da lugtede den ikke særlig meget. :-)

st

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

st for dælen da.. Her sidder jeg så og skriger af grin af din historie, det må du altså meget undskylde

Anmeld

30. april 2009

st

Hvad skete der lige med marsvine billederne? Nu er der Diddl billeder....

Meget mærkeligt.

Anmeld

30. april 2009

Stumpen

Ja du skulle bare vide.. Marsvinene er på første side...

Anmeld

30. april 2009

st

Ha ha st din skovl. Talente Bente var ikke lige helt vågen der. ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.