Ingen bebs til mig endnu:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Ma-lu

Jeg gik godt nok kun 3 dage over men mine veer kom bare BUM... 

Jeg malede plankeværk mandag og fik dog lidt ondt om natten til tirsdag kom veerne PLUDSELIG og med 3-4 min fra starten... Og sådan fortsatte det til han kom 18 timer senere

Pøj pøj og masser a ve støv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

JH12

Vil da lige sende en ordentlig potion ve-støv i din retning

Anmeld

19. juni 2012

HeidiW86

Ma-lu skriver:

Jeg gik godt nok kun 3 dage over men mine veer kom bare BUM... 

Jeg malede plankeværk mandag og fik dog lidt ondt om natten til tirsdag kom veerne PLUDSELIG og med 3-4 min fra starten... Og sådan fortsatte det til han kom 18 timer senere /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Pøj pøj og masser a ve støv /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Tusind tak! Håber også mine bare kommer dumpende lige pludselig!!
Sys jeg har ventet længe nok nu!

Anmeld

19. juni 2012

HeidiW86

Joyce1986 skriver:

Vil da lige sende en ordentlig potion ve-støv i din retning /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" align="absmiddle" border="0" />

Tark!!! Jeg hiver det til mig!!!

Anmeld

19. juni 2012

fairlady

husk nu at hvile rigtig godt! Lige pludselig er fødslen igang og så kan det vare LAAAAANG tid, hvor kroppen skal arbejde og du ikke får noget søvn, så er det godt at være så frisk som mulig, når du begynder

Husk også at slappe af når veerne kommer, så bliverf du knap så udmattet. Bare lige et tip herfra.

pøj pøj

Anmeld

19. juni 2012

HeidiW86

fairlady skriver:

husk nu at hvile rigtig godt! Lige pludselig er fødslen igang og så kan det vare LAAAAANG tid, hvor kroppen skal arbejde og du ikke får noget søvn, så er det godt at være så frisk som mulig, når du begynder/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />

Husk også at slappe af når veerne kommer, så bliverf du knap så udmattet. Bare lige et tip herfra.

pøj pøj/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

Tak for tippet!!
Jeg laver ikke så meget pt går bare og hygger mig, så syntes jeg får slappet godt af, må huske det med at slappe af mellem veerne, lige nu føles det bare som om de aldrig kommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.