Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kom så ud baby! Mor og far venter på dig!
Masser af ve støv i din retning!
rikkeregnbue skriver: Kom så ud baby! Mor og far venter på dig! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12368.gif" alt="" /> Masser af ve støv i din retning! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12373.gif" alt="" />
Kom så ud baby! Mor og far venter på dig! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12368.gif" alt="" />
Masser af ve støv i din retning! /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12369.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12373.gif" alt="" />
HeidiW86 skriver: Tak hvor er du sød!! Er det ikke mærkeligt jeg slet ingen tegn har endnu????
Tak hvor er du sød!! Er det ikke mærkeligt jeg slet ingen tegn har endnu????
Jo, det synes jeg... Men lige pludselig! Så er du i fødsel... Når du mindst venter det
rikkeregnbue skriver: Jo, det synes jeg... Men lige pludselig! Så er du i fødsel... Når du mindst venter det /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />
Jo, det synes jeg... Men lige pludselig! Så er du i fødsel... Når du mindst venter det /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />
HeidiW86 skriver: Håber sgu!!!! Har kun de dumme mens smerter!!
Håber sgu!!!! Har kun de dumme mens smerter!!
Det er da gode tegn?
Jeg havde også mens. smerter op til termin og fik af vide at det var kun godt
rikkeregnbue skriver: Det er da gode tegn? /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" /> Jeg havde også mens. smerter op til termin og fik af vide at det var kun godt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />
Det er da gode tegn? /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12371.gif" alt="" />
Jeg havde også mens. smerter op til termin og fik af vide at det var kun godt /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12400.png" alt="" />
HeidiW86 skriver: Sys også det Var godt i starten men ikke efter 4 dage hvor man konstant har tænkt er det nu!!!
Sys også det Var godt i starten men ikke efter 4 dage hvor man konstant har tænkt er det nu!!!
Jeg havde det 3 uger Men mon ikke der snart sker noget
rikkeregnbue skriver: Jeg havde det 3 uger /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" /> Men mon ikke der snart sker noget /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />
Jeg havde det 3 uger /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" />/media.baby.dk/images/StoredImages/1/12406.png" alt="" /> Men mon ikke der snart sker noget /media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />
HeidiW86 skriver: 3 uger!!!! Okay det sker jo så ikke her eftersom jeg er 41 uger henne! Vil barnesæder gerne det selv går igang og ikke skal sætt igang!
3 uger!!!! Okay det sker jo så ikke her eftersom jeg er 41 uger henne! Vil barnesæder gerne det selv går igang og ikke skal sætt igang!
barnesæder?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128