Ansøgning - når der ikke er gevinst...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

246 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg kan se, at der er et par stykker herinde, der har haft stor glæde af at se andres ansøgninger.

Da jeg nu har været jobsøgende i over ½ år, uden så meget som at komme til en samtale, ville jeg høre, om nogen måske kunne hjælpe mig?
Jeg kan godt forstå I måske ikke vil udlevere en af jeres egne ansøgninger til mig, som I ikke kender så godt, men måske kunne guide lidt om, hvad der skal stå i den og i hvilken rækkefølge man skal skrive tingene?

Pt. har jeg nærmest opgivet, og mine ansøgninger ligner hinanden helt utroligt. Det hjælper jo ikke ligefrem på jobmulighederne at sende en totalt uinspireret ansøgning ud

Mvh. Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Rasmine

Hvor frustrerende.
Hvad er det nu du søger job som, kunne det have en sammenhæng med at der måske er en million billion ansøgere, og at de kun vælger de aller aller bedste ansøgninger ud?

Anmeld

30. april 2009

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Jeg er uddannet cand.mag i historie og int. virksomhedskommunikation (med engelsk som hovedsprog). Jeg søger alt indenfor offentlig administration - AC-stillinger, kontorarbejde, konsulentarbejde, kommunikationsmedarbejder osv. Derudover søger jeg også de ganske få stillinger, der er indenfor museumsverdenen, men de bliver oftest besat af folk, der allerede er inde i systemet. Jeg søger også undervisningsjob, men der er desværre ikke mangel på historie/kommunikationslærere på Midtsjælland

Der er mange ansøgere til de offentlige jobs nu - modsat lige før jeg blev færdig (inden krisen), så konkurrencen er hård, og jeg står i forvejen langt nede på listen, da jeg ikke har nogen relevant erhvervserfaring, så håbede at en superoptimeret ansøgning kunne føre mig et skridt videre

Anmeld

30. april 2009

ivfmarie

Hej Pernille

Du kan få den "pakke" jeg også har delt ud af til de andre - så kan du jo se om det er noget du kan bruge.. Stik mig din mailadresse i en pb, så sender jeg den fluks...

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.