For stor mave til MD Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min babys mavse var også større end alt andet  og ud kom min lille tykbasse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Så ville jeg ik spekulere over det

Så lader jeg vær med det

Anmeld

19. juni 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Hmm okay , det vidste jeg ik ..

men det skal jeg tjekkes for i uge 31 mener jeg det er så om små 10 uger ..
Vi har nemlig sukkersyge i familien , men ejg havde det ikk i første graviditet , håber da heller ikk jeg får det den her gang ..

Okay. Havde det med mon datter og der var hun nemlig en smule "tykkere"på maven end de normalt er. Og de kan os komme til st er lidt mere. Går hurtigt i sig selv efter fødslen

Anmeld

19. juni 2012

Lotus86

Vores dreng var større end gennemsnittet ved alle scanningerne, og han er altså helt normal i dag

Din baby kan jo sagtens lige have slugt en ordentlig mundfuld fostervand, og det gør jo maven større.

Anmeld

19. juni 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Heej piger ..

Nogen af jer som har prøvede at få afvide at babys mave svarede til 20+6 men du kun var 20+2 ??
Hun sagde der ikk var noget at bekymre sig om , men ejg kan alligevel ikk lade vær at tænke på om der er noget galt ..
Alt andet passede fint i str . men maven var lidt større end jeg var henne på det lille pus ..

Isabella var igennem hele graviditeten 20 % for "stor" - og især på mavsen. Jeg endte med en graviditetssukkersyge. Det forsvandt efter fødslen, men er netop vendt tilbage (type 2) 

Anmeld

19. juni 2012

OktoberMor

Anonym skriver:

Heej piger ..

Nogen af jer som har prøvede at få afvide at babys mave svarede til 20+6 men du kun var 20+2 ??
Hun sagde der ikk var noget at bekymre sig om , men ejg kan alligevel ikk lade vær at tænke på om der er noget galt ..
Alt andet passede fint i str . men maven var lidt større end jeg var henne på det lille pus ..

Hej med dig. 

ingen grund til bekymring, de sidste 2 gange jeg har været hos JM har hun sagt til mig at enten har vi en stor baby på vej, ellers er jeg længere henne end jeg selv går og tror. Men det er ikke noget jeg som sådan går og tænker over. 

Anmeld

19. juni 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Heej piger ..

Jeg har lige været til scanning i dag og der svarede hendes mave til 32+5 og jeg er altså kun 30+6 . Hun sagde bare at min pige var dejlig rund om mavsen

Anmeld

19. juni 2012

Mother-love

Jeg ville ikke være bekymret. Da jeg var ved sidste jm besøg to uger før pks. Sagde hun at isabella havde en luxus blig. Hun havde utrolig meget lads at boltre sig på. Og der var også derfor jeg var så øm i maven fordi hun havde massere af plads til at give ngle ordentlig spark og slag hellere stor en for lille hvis du forstår. Det havde jo været endnu mere skidt hvis du f.eks ikke havde nok fostervand.

Anmeld

20. juni 2012

VIPpigen

Her lå Lilje altid et par dage før sin termin... Og til 3D scanning var hun så stor at hun faktisk skulle rykkes en hel uge, så i stedet en termin den 7 december hed den 30 november. Så vores pige lå over gennemsnittet, og gudskelov, hun er født 5 uger før termin, og vejede 2880, og 50 cm. Så stor fin fortidlig født, som havde masser at stå imod med :-D

Anmeld

20. juni 2012

Gaia

Vores dreng havde også en lille tyk mave -større end den uge dag han tilhørte. Vi var i uge 27 og hans mave var som sagt lidt større.. No harm don, han var bare i god stand så mon ik det er det samme med jees bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.