For stor mave til MD Scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.512 visninger
20 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Anonym trådstarter

Heej piger ..

Nogen af jer som har prøvede at få afvide at babys mave svarede til 20+6 men du kun var 20+2 ??
Hun sagde der ikk var noget at bekymre sig om , men ejg kan alligevel ikk lade vær at tænke på om der er noget galt ..
Alt andet passede fint i str . men maven var lidt større end jeg var henne på det lille pus ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Heej piger ..

Nogen af jer som har prøvede at få afvide at babys mave svarede til 20+6 men du kun var 20+2 ??
Hun sagde der ikk var noget at bekymre sig om , men ejg kan alligevel ikk lade vær at tænke på om der er noget galt ..
Alt andet passede fint i str . men maven var lidt større end jeg var henne på det lille pus ..

Vi fik at vide at lillefisen var lige en anelse større end hun burde være på det tidspunkt.. Men lagde ik noget i det da vi normalt får store børn i min familie

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Vi fik at vide at lillefisen var lige en anelse større end hun burde være på det tidspunkt.. Men lagde ik noget i det da vi normalt får store børn i min familie

Okay , skal nok bare lade vær at tænke over det så .. .
Tak for svar ..

Anmeld

19. juni 2012

Pinkrose

Anonym skriver:

Heej piger ..

Alltså det kan jo være et tegn på graviditetssykkersyge
Der bliver de små som oftest lidt større på maven under graviditeten

Anmeld

19. juni 2012

MorDk

Bare rolig... det er små 4 dage det handler om! Bebserne i maven vokser i forskellige tempi... og ER forskellige... så det skal du ikke tænke på. De ville fortælle dig, hvis De var bekymrede.

Vores piges hoved var lille... men vi fik extra scanning og hun følger sin egen kurve...*S*

Anmeld

19. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Okay , skal nok bare lade vær at tænke over det så .. .
Tak for svar ..

Hun snakkede ik om at ændre terminen ud fra målingerne? For så tror jeg bestemt ik der er noget at bekymre sig over Synes tingene vokser i ryk, så det kan jo være der lige har været et og alt så er normalt om et par uger

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Denisep skriver:

Alltså det kan jo være et tegn på graviditetssykkersyge
Der bliver de små som oftest lidt større på maven under graviditeten

Hmm okay , det vidste jeg ik ..

men det skal jeg tjekkes for i uge 31 mener jeg det er så om små 10 uger ..
Vi har nemlig sukkersyge i familien , men ejg havde det ikk i første graviditet , håber da heller ikk jeg får det den her gang ..

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Bare rolig... det er små 4 dage det handler om! Bebserne i maven vokser i forskellige tempi... og ER forskellige... så det skal du ikke tænke på. De ville fortælle dig, hvis De var bekymrede.

Vores piges hoved var lille... men vi fik extra scanning og hun følger sin egen kurve...*S*

Dejligt at høre andre babyer os vokser lidt anderledes , og følger deres egen kurve

Anmeld

19. juni 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Hun snakkede ik om at ændre terminen ud fra målingerne? For så tror jeg bestemt ik der er noget at bekymre sig over Synes tingene vokser i ryk, så det kan jo være der lige har været et og alt så er normalt om et par uger

Nej for alt andet hun målte passede med de 20+2 ..

Anmeld

19. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

Nej for alt andet hun målte passede med de 20+2 ..

Så ville jeg ik spekulere over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.