23+1 hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juni 2012

Ønskebarnet12

pemiro skriver:

Jeg er sikker på der ikke er noget galt og at du vil mærke liv når du mindst venter det.. Det kan jo være bebs bare sover og har en slap af dag det oplevede jeg tit, hvor jeg så faktisk først mærkede liv når jeg gik i seng om aftenen.
Men du behøver heller ikke mærke liv hver dag, før du er 25+ eller deromkring mener jeg.
Så ta det helt roligt og få slappet af...

Han har sparket lidt når jeg har ligget til sidden, ellers kl 5 om morgen mærkede jeg spark, men var rigtig søvnig! Synes bare ikke han sparker vildt meget som før, men så længe han spsrker lidt er jeg glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2012

Ønskebarnet12

Team Putte skriver:

Her gik lillefisen AMOK i maven hvis jeg lagde pres på den omkring de uger.. F.eks. ved at ligge mig på siden og twiste hoften så jeg kom til at ligge lidt på maven

Bebs kan oz bare være enormt træt fordi du var så aktiv i går Du skal ihvertfald ik være bange for dine ventebukser har mast bebs og gjort skade

aW!! jeg lå til siden igår og mærkede et par spark, faktisk ret hårdt, men så forsvandt de igen, fordi jeg lagde mig på ryggen, havde enormt ondt i ryggen ved at ligge til side:-p men så længe han sparker er jeg ikke bekymret

Anmeld

20. juni 2012

Team Putte

Ønskebarnet12 skriver:

aW!! jeg lå til siden igår og mærkede et par spark, faktisk ret hårdt, men så forsvandt de igen, fordi jeg lagde mig på ryggen, havde enormt ondt i ryggen ved at ligge til side:-p men så længe han sparker er jeg ikke bekymret

Skønt!

Det hjælper med en hård pude mellem knæene når man ligger på siden.. Det retter ryggen på en eller anden måde

Anmeld

20. juni 2012

Ønskebarnet12

Team Putte skriver:

Skønt!

Det hjælper med en hård pude mellem knæene når man ligger på siden.. Det retter ryggen på en eller anden måde

Det må prøves!:-) nu sparker han igen så skønt:-D

Anmeld

20. juni 2012

Team Putte

Ønskebarnet12 skriver:

Det må prøves!:-) nu sparker han igen så skønt:-D

Puden hjælper oz senere hvis du får vand i kroppen

Det er den dejligste følelse i verden! Kommer til at savne det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.