Mit barn har angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juli 2012

TeamRocket

Jeg lider selv af angst og har gjort det lige så længe jeg kan huske. Men da jeg var barn var der bare ikke noget der hed at børn kunne lide af noget- jeg var både pivet, dum og uartig hvis du spurgte min mor eller mine lærere Jeg kan huske jeg tit var så angst for at tage ud at jeg gemte mig under min seng en hel dag- og så bare påstod jeg havde været ude og lege med andre børn. Fødselsdage både familie og hos dem fra klassen var et helvede for mig. Og jeg vidste ikke jeg led af angst- alle sagde jo jeg bare var dum og unormal. Men faktisk er det normalt, mange børn lider af forskellige former for angst, og min iq er højere end gennemsnittets- så helt dum har jeg jo nok ikke været som barn. Jeg ville ønske min mor havde taget mig til psykolog- allerede da jeg var 11 år begyndte jeg at ryge og eksperimenterede senere med stoffer og den beroligene virkning det havde på min angst. Ingen ved hvorfor jeg lider af det, det kan være et glemt traume fra barndommen eller simpelthen en brist i min hjerne jeg er født med. Støt dit barn alt du kan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.