Hvor er det skønt at høre om jeres skønne forældre *S*
Jeg har altid haft et problematisk forhold til min mor, men det har heldigvis ændret sig det sidste halve års tid. Dette er pga et helt fantastisk terapiforløb, hvor jeg endelig indså, at jeg ikke kan fikse min mors problemer og derfor tager jeg dem ikke mere til mig.
Jeg har aldrig rigtig fået de store ting af min mor, mest fordi hun ikke har haft midlerne. Dette er nu heller ikke vigtigt for mig, men desværre har det følelsmæssige forhold til min mor, absolut ikke været optimalt.
Et par hændelser står meget stærkt for mig. Til min 18-års fødselsdag fik jeg en video - som blev afleveret igen nogle måneder efter, da hun ikke kunne betale afdragene.
Min første hund jeg anskaffede, efter jeg var flyttet hjemmefra, havde hun fået aflivet en dag, mens jeg var på arbejde, da hun mente, jeg ikke kunne overskue den :(>(
Så sådan har vores forhold været så tillidsfuldt :(
Nå, men det sidste halve års tid har hun virkelig oppet sig. Uden tvivl elsker hun Tristan overalt på jorden og køber gerne småting til ham. Hun evner ikke at passe ham i længere tid ad gangen pga nogle psykiske lidelser. Hun passede ham for første gang, i nogle få timer, for omkring en måned siden og har siden passet ham 3 gange. Både hun og Tristan nyder disse timer for dem selv og Tristan spørger til hende hver dag, så det er bare dejligt :D
Der ud over gav hun os en opvasker i julen + 1000,-, så der må jeg indrømme jeg blev mundlam :-o
Det var selvfølgelig super skønt, men det allerbedste er, at vi er begyndt at få et godt forhold til hinanden - som jeg håber varer ved (L)
der ud over er min moster og onkel rigtig meget ind over med tristan. Når han skal overnatte hos nogen, er det dem han kommer op til, og han holder rigtig meget af dem. De er absolut de vigtigste mennesker for os, for de hjælper os altid, når vi har spørgsmål, tvivl eller bare trænger til at få vendt ting med personer, der ikke snakker en efter munden.
Hele svigermekanikken bor jo i England, så det er desværre ikke så meget vi ser til dem. men heldigvis er det en fantastisk svigerfamilie jeg har (L)
NYD jeres skønne forældre (H)
Knus
Rikke
Anmeld