Hvad skulle jeg gøre uden mine forældre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
15 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Honningblomst

Andre som også bare har fantastiske forældre...håber virkelig jeg kan blive lige sådan når mine drenge bliver voksne.:) Min mor er der når jeg har brug for det...henter eller bringer børn, passer når de er syge, tager endda feriedage så hun kan tage drengene, når jeg har skulle i skole osv. Min far hjælper i "mit" hus og har både købt opvasker, nye vinduer og vaskemaskine og tørretumbler og møbler til mig. De køber tøj til drengene og tager dem med på tur, giver mig en ferie med drengene. Min den store har lige været med dem på ferie i Polen. Da jeg blev alene købte de hus til mig og nu har de lige købt et hus til min søster også...og de er IKKE velhavende på nogen måde...;) Ved virkelig ikke hvad jeg skulle gøre uden og drengene har jo bare et perfekt forhold til dem og ser dem flere gange om ugen. Tænk at have sådanne forældre....kan slet ikke tænke på at de en dag ikke er der mere.....:'( Nå, bare lige en hyldest til dejlige bedsteforældre... Knus Eva..som synes det allerbedste er det forhold drengene har til mine forældre....det giver dem så meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

SaNiNa

nej kan heller ikke få bedre forældre vi skændes meget da jeg boede hjemme men det er blevet så meget beder... de købte bil til os og møbler da vi flyttede sammen og bærbarcomputer til mig da jeg begýnde på uddannelsen... vi får rigtig tit kød som vi så bare selv skal pose om (mor plejer at gøre det) og fryses... har de bedste forældre og min lille søs har det på sammen måde vi blive så forkælet...

Anmeld

10. marts 2008

Honningblomst

[citat][f][småt]Sanne Andersen skriver:[/småt][/f] nej kan heller ikke få bedre forældre vi skændes meget da jeg boede hjemme men det er blevet så meget beder... de købte bil til os og møbler da vi flyttede sammen og bærbarcomputer til mig da jeg begýnde på uddannelsen... vi får rigtig tit kød som vi så bare selv skal pose om (mor plejer at gøre det) og fryses... har de bedste forældre og min lille søs har det på sammen måde vi blive så forkælet...[/citat] Mon vi er FOR forkælede...;) Tænker på at en dag skal vi jo klare os selv...:'(

Anmeld

10. marts 2008

Pia.

Ja Eva jeg ved slet ikke om jeg kan leve uden mine... og det mener jeg helt ærligt...
Jeg skrev et meget langt brev til min mor i forbindelse med at hun har holdt sin 50 års fødselsdag og der i fik jeg fortalt hvad hun/de har givet mig igennem årene - det brev tog mig meget lang tid at skrive da jeg bare ville have det hele med .... Mine forældre har givet mig alt og uden dem stod jeg ikke hvor jeg står i dag og jeg var ikke den person jeg er ....

har ikke fået hus eller penge, men jeg har fået alt andet... *S*(L)

De er også jordens bedste mormor og morfar - de giver også vores børn alt, min mor forkæler dem og giver dem små kærlighedsgaver... giver dem hygge dage - hver for sig og også gerne sammen - de kommer her ned ind imellem og bliver en weekend bare for at være hvor vi er ....
De ringer altid på fødselsdage og min mor synger for dem alle tre fra deres første fødselsdag - det er bare de små ting der tæller ikk (L)

Ja jeg elsker mine forældre meget højt og det fortæller jeg dem meget tit - er sikker på de ikke er itvivl - jeg vil gøre alt for dem.... Køber tit en lille ting med til dem bare for at vise at at jeg sætter stor pris på det de gør.

Hvis jeg bare bliver en halvt så god mor som mine foældre har været til mig så er jeg tilfreds med det jeg gør.
jeg håber at mine børn kommer til at se tilbage på det jeg kan se tilbage på...

Så ja hvad skulle vi gøre uden vores forældre...

Knus Pia - som godt kan skrive under på at du Eva har nogle skønne forældre og besteforældre til dine børn, det har jeg nemlig set med egne øjne...

Anmeld

10. marts 2008

Honningblomst

Pia...:) Penge er jo ingenting i den sammenhæng her...ang. huset, så koster det dem intet, men bare det at de har ville hjælpe mig, det er jo det der tæller. netop som dine forældre også er og skulle du en dag(er sikker på aldrig sker) stå som jeg gjorde for et år siden, så ved jeg dine forældre ville gøre det samme eller mere til.(L)
Godt at få fortalt dem det...glemmer man jo nogen gange...:S
Knus..

Anmeld

10. marts 2008

Pia.

Du har ret Eva.... *S*

Stort knus (H) til vores forældre...(L)

Anmeld

10. marts 2008

Katjaro

Jeg tænkte så sent som i dag over om hvordan jeg kunne fortælle dem hvor meget jeg elsker dem og værdsætter deres hjælp..

Vi har nemlig været så uheldige at Dicte i sidste uge blev syg, og efter to dage hjemme hos os, blev hun afsat til mine forældre, som så havde hende de sidste 3 dage.

Her til aften er min mand så kørt afsted med hende igen - for hun har nu reddet sig skoldkopper >(

Så også et stort knus forældrene herfra
(H)

Katja

Anmeld

10. marts 2008

Tullebobs

Hvor er I heldige, og dejligt at I husker at sætte pris på det - kender flere der ikke aner, hvor priviligerede de er.

Jeg har desværre ikkke sådan nogle forældre (eller svigerforældre for den sags skyld), og det er hårdt ikke at have nogen til aflaste, og til at dele alle glæderne med. Og jeg havde jo selv gennem hele min barndom et fantastisk forhold til min mormor, og det ville jeg ønske at Simon kunne have, men min mor døde desværre for mange år siden:(

Faktisk er det en af grundene til at vi overvejer kraftigt om vi skal have flere børn, men lad os nu se...

Tillykke med jeres skønne forældre, og jeg håber at Simon vil sige sådan om mig og hans far en dag(L)

Anmeld

11. marts 2008

Truttenberg

Jeg har også sådan nogle foräldre.

Jeg ligger pt. i seperation/Skilsmisse og de er igang med at lede efter hus til mig og mine 3 piger som vi så kan leje med tanke for a jeg skal köbe af dem om 5 år ... Og hold op de er guld värd her hvor jeg har brug for et solidt holdepunkt. For vi skal også have solgt vores hus her i sverige inden vi kan flytte hjem til DK :)

Anmeld

11. marts 2008

Honningblomst

Truttenberg skriver:

Jeg har også sådan nogle foräldre.

Jeg ligger pt. i seperation/Skilsmisse og de er igang med at lede efter hus til mig og mine 3 piger som vi så kan leje med tanke for a jeg skal köbe af dem om 5 år ... Og hold op de er guld värd her hvor jeg har brug for et solidt holdepunkt. For vi skal også have solgt vores hus her i sverige inden vi kan flytte hjem til DK :)

Life præcis sådan vi har gjort og de nu også gør med min søs og så kan vi købe det for 15 pocent under vurdering. Det er så god en måde....hvor skal du bo henne i landet og har i set på noget??

Gør mig ondt med skilsmissen, det er ikke nemt....og vent så bare til den holdning du kommer til at møde som enlig mor...:( er godt nok lidt rystet...

Knus fra Frk. Nysgerrig.;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.