Føler mig ikke gravid længere 16+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2012

Camillaskruk

hej piger.

Jeg vil bare sige mange tak for jeres svar.

Jeg ringede til den vagthavende JM og skal til skanning imorgen.

Der har været meget "drama" i min graviditet, med blødninger og smerter osv, så har derfor nemt ved at blive utryg, da det hele har gået op og ned fra start.

(bare lige en forklaring)

Men tusind tak, sætter virkelig pris på at der er nogle der vil hjælpe og op muntre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Camillos

Camillaskruk skriver:

hej piger.

Jeg vil bare sige mange tak for jeres svar.

Jeg ringede til den vagthavende JM og skal til skanning imorgen.

Der har været meget "drama" i min graviditet, med blødninger og smerter osv, så har derfor nemt ved at blive utryg, da det hele har gået op og ned fra start.

(bare lige en forklaring)

Men tusind tak, sætter virkelig pris på at der er nogle der vil hjælpe og op muntre

SUper du er da heldig at der bliver tager sådan hånd om dig og du kommer til Scanning.. jeg er 22+5 uger henne idag.. og har faktisk ikke rigtig mærket min prinsesse endnu... 

så jeg tror ik du skal være nervvøs

Anmeld

19. juni 2012

Aabye

Camillaskruk skriver:

okay men på min seddel står der at det kun er om fredagen jeg kan ringe, men så står der et nr til vagthavende JM, kan man godt ringe til det nr med et spørgsmål som det?

Selvfølgelig kan du det

Anmeld

19. juni 2012

Aabye

Hov så slet ikke at du havde ringet.. Godt at du fik det gjort.. Så kan du få lidt ro på igen

Anmeld

20. juni 2012

Camillaskruk

Ville bare lige fortælle at alt var som det skulle være han ligge bare pt med ryggen ud af, men lige da vi kom ud fra sygehuset begyndte han selvfølgelig at puffe til mig igen men pyha hvor det lettede

Anmeld

20. juni 2012

Bellas Mor

Camillaskruk skriver:

Ville bare lige fortælle at alt var som det skulle være han ligge bare pt med ryggen ud af, men lige da vi kom ud fra sygehuset begyndte han selvfølgelig at puffe til mig igen men pyha hvor det lettede

Hvis det sker en anden gang, så kunne du altid prøve at drikke noget iskoldt vand - så skulle bebs også gerne røre på sig

Anmeld

20. juni 2012

Camillos

Camillaskruk skriver:

det var dejligt at det var som det skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.