Føler mig ikke gravid længere 16+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.057 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

Camillaskruk

jeg har mærket små puf 5 dage i steg, og her de sidste 3 dage INGENTING. Aner ikke hvad jeg skal stille op, om han har det godt, om han overhovedet er mere er bare så forvirret.

Er der nogle der kan forklare mig om det er normalt? eller om min nervøsitet er berettiget?

(skrev til min læge om det, svaret der kom var : alt tyder på at din graviditet forløber helt normalt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

Aabye

Det er meget normalt at du ikke mærker liv hver dag når du kun er i 17. uge..

Det kommer først senere hen.. Du skal ikke være nervøs 

Anmeld

19. juni 2012

B&J

nu er du ikke så langt henne inu men hvis du er nervøs så ring og høre om du kan få tjekket om alt er okay.....

jeg mærkede først rigtigt lig i uge 19 og der var ikke så mange puf... ellers drik isvand og se om det hjælper men ikke sikkert for du er ikke så langt henne i nu og babyen er ikke så stor inu og kan være den har vendt sig lidt så du ikke mærker den

Anmeld

19. juni 2012

mortilnoahogmelina

Du er ikke så langt henne , så du skal på ingen måde mærke liv hver eneste dag endnu , det ska ldu først når du er 24+0..

Jeg er helt sikker på den lille i maven har det super ..
Hvornår skal du til JM, det er jo tilladt at kontakte hende og bede hende lytte hjerte lyd ..

Anmeld

19. juni 2012

Kay

det er helt normalt... de første uger jeg mærkede liv var det heller ik hver dag... tag den med ro

man bliver så hurtig nervøs... men det er altså helt normalt

Anmeld

19. juni 2012

Camillaskruk

Mange tak for jeres svar. Det føles bare underligt at der ingenting er længere, men  ja man bliver hurtigt nervøs

Jeg skal først til JM igen når jeg er 29 uger henne.

Anmeld

19. juni 2012

Aabye

selvom du først skal til JDM i uge 29 er det tilladt at ringe med spørgsmål hvis du er nervøs.. Jeg brugte det ikke i min første graviditet.. 

Anmeld

19. juni 2012

tulle09

det er helt normalt og tror helt sikkert bebs har det godt....
Havde også selv de perioder der omkring og det kan være fordi bebs ligger og sparker ind af så kan man ikk mærke det...
Ellers vil jeg råde dig til at spørge næste gang du skal til scanning hvordan moderkagen ligger kan være den ligger omme foran og så det som at sparke i en boksepude hvor du heller ikk kan mærke det, gjorde den nemlig i min første gravilitet...

Anmeld

19. juni 2012

Camillaskruk

Var til kønsskanning og der fik jeg at vide at han ligger helt ud til og at moderkagen ikke ligger foran

Anmeld

19. juni 2012

Camillaskruk

Line - med Bobben skriver:

selvom du først skal til JDM i uge 29 er det tilladt at ringe med spørgsmål hvis du er nervøs.. Jeg brugte det ikke i min første graviditet.. 

okay men på min seddel står der at det kun er om fredagen jeg kan ringe, men så står der et nr til vagthavende JM, kan man godt ringe til det nr med et spørgsmål som det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.