Hvor hurtige gravide efter p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2012

oerbaek

Anonym skriver:

Hej med jer

Jeg holder mig anonym lidt endnu, da bekendte ikke skal vide endnu, hvornår vi starter projekt baby 2.

Vi står i den situation at jeg er færdig uddannet i starten af oktober, der vil vores datter være 2 ½ år. Jeg er lige nu på p-piller. Har kun været det i 3 måneder, da jeg i første omgang havde kobber spiral efter fødslen. Mine spørgsmå går både på hvor hurtig i blev gravide 2. gang efter i smed p piller, samtidig med hvad i ville råde til? Altså her tænker jeg på om det er for tidligt at få nr 2, og ville det være klogere at gå ud at få et job først?

håber der er nogen af jer der vil dele erfaringer.

Mvh. anonyme

da jeg smed p-pillerne gik der 5 mdr (1 graviditet)

2 gang nåede jeg slet ikke at starte på pillerne igen inden jeg var gravid, ikke planlagt. så der er 23 mdr mellem vores 2 store drenge. de har meget stor glæde af hinanden da der ikke er større alders forskel mellem dem. 

3 gang havde jeg både prøvet spiral og p piller men stoppede hurtigt med begge dele da det ikke var godt for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Hej med jer

Jeg holder mig anonym lidt endnu, da bekendte ikke skal vide endnu, hvornår vi starter projekt baby 2.

Vi står i den situation at jeg er færdig uddannet i starten af oktober, der vil vores datter være 2 ½ år. Jeg er lige nu på p-piller. Har kun været det i 3 måneder, da jeg i første omgang havde kobber spiral efter fødslen. Mine spørgsmå går både på hvor hurtig i blev gravide 2. gang efter i smed p piller, samtidig med hvad i ville råde til? Altså her tænker jeg på om det er for tidligt at få nr 2, og ville det være klogere at gå ud at få et job først?

Mvh. anonyme

Har godt nok kun en bebs, men blev gravid med det samme (havde være på pillen i 14 år)

Anmeld

22. juni 2012

chas12

Anonym skriver:

Hej med jer

Mvh. anonyme

Jeg kan kun fortælle i forhold til første gang men jeg blev gravid i 2. forsøg efter at have været på p-piler i 10 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.