Hmm , i realiteten kan du jo sagtens stoppe med p pillerne når du er færdig med næste pakke altså en måned mere ..
Det kan jo både tage lidt tid og det kan os gå hurtigt , men under alle omstændigheder når du jo at blive færdig udd inden du skal føde ..
Jeg har en søn som vil være 22 måneder når vores næste barn kommer til verdnen , jeg har det fint med alders forskellen , men der er jo mange meninger om hvor gamle børn skal være inde man får den næste , jeg har altid ønsket mog to tæt på hinanden og det får jeg ..
Jeg er selv færdig udd i april i år , og jeg har ikke noget arbejde , jeg har været elev og har derfor været vant til ikke at have særlig mange penge , og jeg mener at det er smart man ikk tjener kassen indne man får næste barn da man jo går ned i løn i mens man er på barsel , dette er dog min mening hvor andre mener noget andet .
Fordelen for mig er at jeg er knapt 24 når jeg vender tilbage til arbejdsmarkedet og jeg har der 2 børn og hvis jeg overhovedet skal have flere børn er det først om 4-6 år , så jeg tror jeg på det punkt forhåbentlig har gode muligheder i at få job efterfølgende ..
Held og lykke med PB og beslutningen ..
Anmeld