klippe negle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. april 2009

Tut

Skriger jeres unger og vrider sig når de skal have klippet negle?

Eller er det bare Noah?

Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2009

Lise

Næh, han skriger ikke. Han trækker bare hånden/foden til sig, hvilket gør det virkelig svært! Og han trænger virkelig til at få klippet de negle... suk...

Anmeld

30. april 2009

Juniors mor

Julie er heller ikke vild med det, men hvis hun får lov at lege med æsken med hendes hårspænder imens går det meget fint......... - men sådan en æske har Noah nok ikke

Anmeld

30. april 2009

Plysbjørnen

Næ både Benjamin og Laura finder sig i det... Der er ingen af de 2 der siger noget til det...

Anmeld

30. april 2009

linemus

Jeg gør det det altid inde i sofaen foran fjernsynet, og de er blevet ret gode til at sidde stille. Så sidder jeg i skrædderstilling og placerer et barn på skødet, og så bliver alle 10 fingre og tæer klippet, mens de er optagede af at glo fjerner.

Anmeld

30. april 2009

Anja

Elias har intet imod at få klippet negle .....

Anmeld

30. april 2009

Mie A

Ingen problemer med det - han synes bare det kilder, når han skal have klippet neglene på tæerne

Anmeld

30. april 2009

ivfmarie

Lise skriver:

Næh, han skriger ikke. Han trækker bare hånden/foden til sig, hvilket gør det virkelig svært! Og han trænger virkelig til at få klippet de negle... suk...

same, same.... suk!

Anmeld

30. april 2009

bette

det kommer an på hvor langsom jeg er til det.. gør jeg det hurtigt så sidder han nogenlunde roligt..
er jeg for langsom til det... går han amok..

Anmeld

30. april 2009

Ny mor

Intet problem her, men jeg er også så upædagogisk at han får lov at holde en lille saks imens jeg klipper den ene hånd eller fødderne, og det er bare et (forbudt) hit, som kun kommer frem når vi klipper negle

Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.