Underlig mens :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2012

**Ønskebabyen

Hej Piger

Sidste cyklus fik jeg min mens en dag før tid, jeg synes dog ikke den var heeelt lige så kraftig som den plejer at være.

I denne cyklus gik jeg så 4 dage over tid, og i de 4 dage, havde jeg en lille smule brunt udflåd, og ret ondt i lænden og så kom mens derefter.. Jeg fik mens i Søndags, men så igår mandag, har jeg virkelig ikke blødt særlig meget fra morgen og til kl. 16 og så har jeg slet ikke blødt fra kl. 16 til nu. dvs det kun har varet 1½ dag..

Er der nogle af jer det har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2012

**Ønskebabyen

Slet ingen

Anmeld

19. juni 2012

AJbaby

Hejsa,

Har oplevet noget lignende... I starten af maj måned fik jeg også lidt let blødning, som jeg ikke vil betegne som rigtig mens! Det varede kun 1-2 dage(1. blødning efter p-pille stop i dec. 2011).

Efter undersøgelse hos gynækolog fik jeg i torsdags besked om at jeg heldigvis er helt normal, og ville have ÆL i løbet af weekenden - håber nu at der er gevinst

Er lidt i tvivl om hvornår jeg må teste - ved du det?

VH. A

Anmeld

19. juni 2012

**Ønskebabyen

AJbaby skriver:

Hejsa,

Har oplevet noget lignende... I starten af maj måned fik jeg også lidt let blødning, som jeg ikke vil betegne som rigtig mens! Det varede kun 1-2 dage(1. blødning efter p-pille stop i dec. 2011).

Efter undersøgelse hos gynækolog fik jeg i torsdags besked om at jeg heldigvis er helt normal, og ville have ÆL i løbet af weekenden - håber nu at der er gevinst

Er lidt i tvivl om hvornår jeg må teste - ved du det?

VH. A

Okay, men nin cyklus har været rimelig stabil i 14 mdr uden p-piller, så det er lidt mystisk som den opføre sig nu..

Har kun blødt søndag hvor det startede og så en lille itte smule mandag forring/middag og så ikke mere. Der kom intet fra kl ca. 15 og så til idagved 8-tiden imorges. Og nu er det bare gammelt blod der kommer lidt af..

Du kan teste ca. 14 dage efter ÆL, så vil nok sige mandag d. 2/7

Anmeld

19. juni 2012

AJbaby

Ja det kan jeg godt se er en anelse mystisk!  Har du testet?

Pyha der er længe til...

fingre for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.