Anonym skriver:
Ja jeg drømmer virkelig bare sådan om at blive mor til en lille pige
Jeg er gravid, men er slet ikke langt nok henne endnu til at man ville kunne se kønnet til skanning.
Jeg går konstant rundt og forestiller mig at den lille i maven er en lille pige! Jeg kigger på pige tøj, og forrestiller mig hvordan hun ville se ud i det.
hvis min kæreste nævner at det jo altså måske bliver en dreng, kan jeg mærke at jeg bliver ret trist
ikke fordi jeg ikke ville elske en dreng over alt på jorden, men min drøm om at få en datter er bare så stor!
jeg kan blive helt sur på mig selv og pinlig ovet at føle og tænke sådan
men jeg kan simpelthen bare ikke gøre for det!
jeg er meget taknemmeligt for at jeg overhovedt er så heldig at være gravid, og bare barnet er velskabt er det jo dejligt! Men alligevel... jeg ved bare at jeg bliver skuffet hvis jeg får afvide at det er en dreng 
puha hvor skulle jeg skamme mig....
hop du op og fald ned på det der du skriver i denne tråd 
jeg har fra jeg var 13 år ( ja jeg var tidlig om at drømme om børn ) sagt jeg skulle have en pige!!!!! Jeg har altid drømt om en pige!!! Altid forelsket mig i pigetøj!!!! ALT VAR OM PIGER NÅR DET KOM TIL BABYER!!!!!!
Jeg fik en kønsscanning der viste en dreng, jeg havde fra day one jeg testede positivt sagt det blev en dreng for at mindske "ked af det" ved at det ikke blev en pige, og jo der kom lige 5 tårer over det ikke var en prinsesse i maven.. Men ved du hvad? Jeg har fået verdens aller dejligste og skønneste søn og han er bedre end 1 million prinsesser til sammen, og nu kan jeg slet ikke forestille mig at skulle have haft en pige istedet selvom trængen i over 9 år havde været der 
Det jeg siger til dig er:
det er NATURLIGT, arbejd med dig selv og placer det der hvor det skal placeres og du vil opleve at du nok skal være uendelig lykkelig for at du skal have en dreng HVIS det viser sig at du skal det 
og prøv at psyk dig selv til at se på drengetøj
så du "neutralisere" det lidt
jeg er vild med Poppy Rose, Norlie, Wheat, Mini a ture osv så har du lidt du kan søge på