Slip så de hængepatter løse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2012

Muffin_girl

OktoberMor skriver:

Ja her sidder jeg altså, med mine hængepatter frie, strækmærker til frit udsyn og min halv store mave hængende, ja jeg sidder faktisk næsten nøgen!  (Har en kæreste som er ved at have vænnet sig til at jeg faktisk er nøgen det meste af tiden, han ringer lige efter arbejde og siger " Skat, tag lige tøj på, jeg har en kammerat med hjem!" 

Men hold nu op hvor er det befriende at være nøgen når man er gravid! JEG ELSKER DET SIMPELTHEN! 

Er der andre end mig der bare elsker det med at sidde i sofaen, næsten nøgen og bare nyde at man ikke føler sig "pakket ind"..? 

Eller er der nogen der har andre skøre vaner, som er kommet efter i er blevet gravide? 

Nu er jeg ikke gravid.. Men jeg syntes det er super dejligt at sidde næsten nøgen i sofaen men med gardinet rullet ned.. Når vi har 8 lejligheder overfor der kan kigge ind  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

OktoberMor

Kamulla skriver:

nu er jeg bare for blufærdig til at gå uden en trevl på kroppen.. gad godt at jeg kunne lide at være on naturale.. men i hate it.. haha..

Sådan er vi så forskellige. så er der sikkert også noget du kan lide som jeg ikke kan lide.

Men jeg elsker det virkeligt.

Anmeld

18. juni 2012

OktoberMor

AalborgPigen skriver:

Nu er jeg ikke gravid.. Men jeg syntes det er super dejligt at sidde næsten nøgen i sofaen men med gardinet rullet ned.. Når vi har 8 lejligheder overfor der kan kigge ind  

Haha pjat med dig.. :-) 

Rul du bare de gardiner op, 

Anmeld

18. juni 2012

Carl-Emil's mor

OktoberMor skriver:

Hvor er det FEDT!.... 

Ærgeligt med at du lige fik vist lidt mere end du havde tænkt dig, men hva fanden.. Haha.  det er dejligt at vide at man ikke er den eneste der elsker nøgenheden! 

det er også bare det bedste at være nøgen så forstår dig til punkt og prikke og du er så lovligt undskyldt for du er jo gravid

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

OktoberMor skriver:

Haha pjat med dig.. :-) 

Rul du bare de gardiner op, 

Patterne ??

Ej, for det meste glemmer jeg det faktisk .. UPS.. Men kæresten gider ikke andre kigger på mig, så for 3 år siden købte han en herre dyr morgenkåbe.. SOm jeg nu går med.. Kun fordi den er mega BLØD .. Og for at gøre ham glad

Anmeld

18. juni 2012

OktoberMor

Carl-Emil's mor skriver:

det er også bare det bedste at være nøgen så forstår dig til punkt og prikke og du er så lovligt undskyldt for du er jo gravid

Ja har en god undskyldning..

Kan godt mærke jeg er blevet mere ligeglad med hvordan jeg ser ud, og om folk kan se mine hængepatter. for jeg skal ha luft. 

Anmeld

18. juni 2012

OktoberMor

AalborgPigen skriver:

Patterne ??

Ej, for det meste glemmer jeg det faktisk .. UPS.. Men kæresten gider ikke andre kigger på mig, så for 3 år siden købte han en herre dyr morgenkåbe.. SOm jeg nu går med.. Kun fordi den er mega BLØD .. Og for at gøre ham glad

Haha, så lange er de vel forhåbentlig ikke.. Eller?

Årh det var da sødt af ham.. Tror heller ikke min kæreste er så glad for det, men hva.. Jeg skal ha luft, så jeg bestemmer. 

Anmeld

18. juni 2012

Muffin_girl

OktoberMor skriver:

Haha, så lange er de vel forhåbentlig ikke.. Eller?

Årh det var da sødt af ham.. Tror heller ikke min kæreste er så glad for det, men hva.. Jeg skal ha luft, så jeg bestemmer. 

De har en snor i hver side som en rullegardin  

Ej pjat ..  

Ja ikke.. Nu gad han ikke at andre skulle glo på min blege numse længere.. Ja  luft skal man dælme have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.