Slip så de hængepatter løse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.838 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. juni 2012

OktoberMor

Ja her sidder jeg altså, med mine hængepatter frie, strækmærker til frit udsyn og min halv store mave hængende, ja jeg sidder faktisk næsten nøgen!  (Har en kæreste som er ved at have vænnet sig til at jeg faktisk er nøgen det meste af tiden, han ringer lige efter arbejde og siger " Skat, tag lige tøj på, jeg har en kammerat med hjem!" 

Men hold nu op hvor er det befriende at være nøgen når man er gravid! JEG ELSKER DET SIMPELTHEN! 

Er der andre end mig der bare elsker det med at sidde i sofaen, næsten nøgen og bare nyde at man ikke føler sig "pakket ind"..? 

Eller er der nogen der har andre skøre vaner, som er kommet efter i er blevet gravide? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2012

BigHope13

Haha fantastisk indlæg nu jeg godt nok ikke gravid men Uhh jeg elsker nu sådan en afslappende aften i sofaen total topløs og især denne tid med mod mens med meget ømme dutter

Anmeld

18. juni 2012

OktoberMor

BigBabyWish12 skriver:

Haha fantastisk indlæg nu jeg godt nok ikke gravid men Uhh jeg elsker nu sådan en afslappende aften i sofaen total topløs og især denne tid med mod mens med meget ømme dutter

... Ja, jeg har nu intet at være flov over.. 

Det er sku dejligt altså!

Anmeld

18. juni 2012

BigHope13

OktoberMor skriver:

... Ja, jeg har nu intet at være flov over.. 

Det er sku dejligt altså!

Jeg er heller ikke flov for nogen dage er det bare en pestilens at være indespærret i bh ' er og tshirts. så jeg nyder det også, og det samme gør kæresten Haha

Anmeld

18. juni 2012

Kamulla

årh... havde sådan en KÆMPE barm, så det gjorde ondt når jeg ikke havde noget på der støttede... min  lår gik mod hinanden, så SKULLE have bukser på.. ja så var jeg ikke så nøgen igen mere

Anmeld

18. juni 2012

OktoberMor

Kamulla skriver:

årh... havde sådan en KÆMPE barm, så det gjorde ondt når jeg ikke havde noget på der støttede... min  lår gik mod hinanden, så SKULLE have bukser på.. ja så var jeg ikke så nøgen igen mere

Nej okay, så kan jeg godt forstå det. det er heller ikke rart. 

Anmeld

18. juni 2012

L&V

OktoberMor skriver:

Ja her sidder jeg altså, med mine hængepatter frie, strækmærker til frit udsyn og min halv store mave hængende, ja jeg sidder faktisk næsten nøgen!  (Har en kæreste som er ved at have vænnet sig til at jeg faktisk er nøgen det meste af tiden, han ringer lige efter arbejde og siger " Skat, tag lige tøj på, jeg har en kammerat med hjem!" 

Men hold nu op hvor er det befriende at være nøgen når man er gravid! JEG ELSKER DET SIMPELTHEN! 

Er der andre end mig der bare elsker det med at sidde i sofaen, næsten nøgen og bare nyde at man ikke føler sig "pakket ind"..? 

Eller er der nogen der har andre skøre vaner, som er kommet efter i er blevet gravide? 

Ha ha ha ka lige se det for mig, hvor er du sej Husker det så tydeligt jeg købte en kæmpe haremsbuksedragt uden stropper også havde jeg kun den på der ku alt også dingle inden i også gjorde det ik noget hvis der kom nogle

Anmeld

18. juni 2012

Carl-Emil's mor

OktoberMor skriver:

jeg har ALTID været et nøgen-menneske noget af det første jeg gør når jeg kommer hjem er at smide tøjet og hoppe i slappe bukser og t-shirt ( man kan se ret meget her hvor jeg bor )

Men stort set lige da jeg havde født en tidlig morgen nøøøød jeg at rende rundt og lufte babserne ( og strækmærkerne ) og tænkte ikke lige over jeg stod i køkkenvinduet uden gardin da min ellers nok så lækre tidligere flirt fra det diskotek jeg var bartender på parkerede nede i gården  - yeaps han var så flyttet ind 2 huse fra mig  og jo han fik sig et syn " for guderne" vi hilser ikke på hinanden nu for det er for pinligt FOR MIG

Opdater endelig om du får en "nøgen-baby" for det har jeg her er han kranky så stripper jeg ham også er der fest

hov blev lidt langt men ja du er ikke eneste der elsker at være nøgen

Anmeld

18. juni 2012

Kamulla

OktoberMor skriver:

Nej okay, så kan jeg godt forstå det. det er heller ikke rart. 

nu er jeg bare for blufærdig til at gå uden en trevl på kroppen.. gad godt at jeg kunne lide at være on naturale.. men i hate it.. haha..

Anmeld

18. juni 2012

OktoberMor

Carl-Emil's mor skriver:

jeg har ALTID været et nøgen-menneske noget af det første jeg gør når jeg kommer hjem er at smide tøjet og hoppe i slappe bukser og t-shirt ( man kan se ret meget her hvor jeg bor )

Men stort set lige da jeg havde født en tidlig morgen nøøøød jeg at rende rundt og lufte babserne ( og strækmærkerne ) og tænkte ikke lige over jeg stod i køkkenvinduet uden gardin da min ellers nok så lækre tidligere flirt fra det diskotek jeg var bartender på parkerede nede i gården  - yeaps han var så flyttet ind 2 huse fra mig  og jo han fik sig et syn " for guderne" vi hilser ikke på hinanden nu for det er for pinligt FOR MIG

Opdater endelig om du får en "nøgen-baby" for det har jeg her er han kranky så stripper jeg ham også er der fest

hov blev lidt langt men ja du er ikke eneste der elsker at være nøgen

Hvor er det FEDT!.... 

Ærgeligt med at du lige fik vist lidt mere end du havde tænkt dig, men hva fanden.. Haha.  det er dejligt at vide at man ikke er den eneste der elsker nøgenheden! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.